MariusBakk Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 hei Jeg har lyst til og montere angel eyes på min Astra F. Men er litt skeptisk til og handle ting fra sider jeg ikke vet om, så jeg lurte litt på noen hadde tips til hvor jeg kan kjøpe slikt? og helst noe kvalitets lykter da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra GSI Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 http://www.gatebil.eu Billig og god kvalitet. Siter Opel Astra GSI Opel Corsa World Cup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 http://maxam-tuning.com/ er greie der. Lars kan du også stole på. Kjøpte klare angel-eyes lykter der. 1 1/2 etter så skulle lyktene justeres til eu. En uke etter jeg hadde vært på verkstedet la jeg merke til at plastikk glasset hadde begynt å smelte?? Uansett, fikk nye til innkjøpspris. Valgte da sorte og disse har det ikke vært noe problem med så langt. Kanskje jeg skulle gått enda lenger å forlangt det på reklamasjon, men jeg hadde ufattelig dårlig tid med å få på nye :) Hiv inn et bilde av bilen din da, så du er 100% sikker på at det er 94mod og ikke 95mod. Min er førstegangsregisrert 11.11.94 og blir kalt 94mod. Men det er en 95mod. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Forøvrig veldig lett å vite om man har 95mod da, ser det på hvite frontblinkers, nytt dashbord med 2 airbag, bakluke med plate mellom baklysa, baklyktene, speilene (ny fasong, lakkede og elektrisk + varme), og 95mod har som regel lakkerte fangere, en sjeldenhet på 92-94. Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 (endret) Har slike på min-94 astra. Er storfornøyd :) Endret April 6, 2009 av Vectra GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg