Beinet1 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hei, På min passat -99 er det orginalmonterte xenonlys. Frontlykta har da klart glass (plast) slik som Golf 4 osv. Etter ti år og mange kilometer, så har dette blitt slitt og ikke like klart lenger som da det var nytt. Finnes det noe lurium som jeg kan polere opp plastglasset med slik at det blir "som nytt igjen" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hei, På min passat -99 er det orginalmonterte xenonlys. Frontlykta har da klart glass (plast) slik som Golf 4 osv. Etter ti år og mange kilometer, så har dette blitt slitt og ikke like klart lenger som da det var nytt. Finnes det noe lurium som jeg kan polere opp plastglasset med slik at det blir "som nytt igjen" ? Prøv først med Meguiar's Plast-X, den gjør jobben i de aller fleste tilfeller. Går ikke det må du til med proffpolering med maskin. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Autosol og pussegarn gjør susen. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Autosol gjør nytten det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Står litt her http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=1873&hl=lykteglass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Jepp, jeg bruker å polere lykteglass. Om det er mye riper kan man våtslipe for så å polere. Men husk på at det kan bli for varmt om du polerer med maskin! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Autosol er vel beregnet for metall, tror jeg hadde vært nervøs for å bruke det på plastikk gitt... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Autosol er et slipemiddel.. Metall eller ikke, det funker. Men for best resultat annbefaler jeg et ordentlig polieringsmiddel Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg