Ghost. Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 har et par nye Emerica sko til salgs på finn til 900 kr. som er ganske billig i dag får jeg følgende emails : 1) kjøper: Do you still have this item for sale? what is the final price? meg : hej man yes i still have them for sale where are you from ? item is in Norway bergen you have to pay for shipping they are for 1ooo Norway Krone but i am open for offer ===================================== 2) kjøper : Hello, Thanks for the mail. Am Naan Wagner from United Kingdom and i want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 300 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa. Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to: Name : Biodun Odunayo Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun City : Akure State: Ondo State Zip Code : 23434 Country : Nigeria So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment. I wait to read from you soon. Naan ------------------------ meg : i only use paypal so if you have it it wil be nice :) ======================= 3) kjøper : ok, can i have your paypal email for the payment to be made. thanks hva syns dere jeg skal videre :D tehe 300 euro e bullshit... for godt te å være sant .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Svindel Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det ringte ingen bjelle når dama kan få billigere og nye Emerica sko i nettbutikker? Ei heller når du skulle kontakte dattera i Nigeria? :D Regner med du kødder, men hvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Nigeria = svindel :ratatatat Edit : spør heller om du kan få deres kredittopplysning :D System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hæ, svindler nigerianere folk? Sendte jo noen sko dit for en uke siden jeg, bare venter på penger som er lovet å komme inn når som helst :(:( Ja, jeg kødder.. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hæ, svindler nigerianere folk? Sendte jo noen sko dit for en uke siden jeg, bare venter på penger som er lovet å komme inn når som helst :(:( Eirik Du kødder nå? System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hæ, svindler nigerianere folk? Sendte jo noen sko dit for en uke siden jeg, bare venter på penger som er lovet å komme inn når som helst :(:( Eirik Har hørt postgangen er litt treig gjennom Sahara-ørkenen, så det forundrer meg ikke at pengene ikke er kommet ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 haha! han er jo ikke fra nigeria sjæl da for fan :) men virker som bullet shit .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Du kødder nå? Han kødder... :D Ghost derimot er jeg litt usikker på... Mulig han har spist noe han ikke tåler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Er det egentlig mulig å svindle med paypalaccounts? System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 jeg sværger kødder ikke! men har hatt nokk av denne drittdagen gjør ikke en dritt til som er usikkert idag! :) kan ta printscreen av mailene ? hvis dere ikke tror edit : ja vel angående paypal ... hvordan skal han kunne svindle via der egentlig ? .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Er det egentlig mulig å svindle med paypalaccounts? Det blir jo som nettbank, kun mulig å misbruke om noen får brukernavn og passord. Tenker jeg da.. Men ikke sikkert jeg er allvitende :) Men det denne nigerianeren ber om er nevnt i denne setningen; "So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 jo har sett at folk blir trukket 5 dollar i mnden fra sin paypal ... så det går an , ALT går an på nette , men hvs du leser litt mer du frøken så tar han gjerne imot paypal også .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det må da være mulig å kødde med dem på en eller annen måte:D Jeg ble oppringt fra nigeria flere ganger for to år siden, fikk aldrig tatt telefonen siden de kun ringte ett ring og så la på. Før eller siden klarte jeg å ta den siden jeg hadde mobben rett foran meg, hørte bare no uggha bugha bongo bongo med sint stemme og så la de på. Dette var jo såklart et forsøk på å få meg til å ringe ned til dem, men var jo litt gøy når de ringte meg istedenfor:P Kan tenke meg det er billig å ringe fra nigeria til norge. System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Noen som prøver svindle meg ? Svar = ja. Noe mer å lure på? "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg