ivers Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg har vært borti dette før, og du får bare en falsk kvittering fra paypal på en overførsel. Kvitteringen virker 100% autentisk, men hvis du ringer Paypal og ber de sjekke referansenummeret får du opp ei kjerring i USA som handla sminke på ebay etc. Hvis du sjekker kilden på eposten vil du finne ut at "kvitteringen" fra paypal stammer fra en ISP i Nigeria. Deretter sjekker du kontoen, men ingen penger, og karen bombarderer deg med epost om hvorvidt du har sendt, og MÅ sende ellers kommer det nigerianske forsvaret og sprenger kåken din. Scam, scam og scam. Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 (endret) Dette er bogus uansett. Når det er en i England som vil sende det til Nigeria, så er det bare tull. Jeg anbefaler deg å la være å svare videre. Hvis du absolutt vil ta det videre kan du evt føye til en ny e-mailadresse og slette etterpå. Eller opprette en ny paypalkonto som du ikke bruker til noe annet. Mulig de prøver å hacke passordet ditt om de finner din bruker, men sjansen for det er ikke særlig stor. Du har vel uansett ikke mye penger på paypalkontoen? Gi dem ikke mailadressen til konto som har info om evt kredittkort. Poenget med nigeriafolka er å få ut litt info av deg, og så prøve å lure deg videre. Så bare la dem være. Edit: Jeg leste ivers innlegg først etter jeg postet mitt. Og da ble med ett alle sammen litt klokere :) Endret Mars 13, 2009 av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 cheers :) da er jeg på vei for ¨å finne denne mofakkarn og knuller han i øret cheers ivers .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Lyder som en svindel detta ja,hehe Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 http://www.ebolamonkeyman.com/ 1: Les 2: lær 3: Gi tilbake med samme mynt "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvor er eposten sendt ifra? edit: Du kan ta ip-adressen i epost headeren og trace den for å se hvor i verden dette er sendt fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det må da være mulig å kødde med dem på en eller annen måte:D Jeg ble oppringt fra nigeria flere ganger for to år siden, fikk aldrig tatt telefonen siden de kun ringte ett ring og så la på. Før eller siden klarte jeg å ta den siden jeg hadde mobben rett foran meg, hørte bare no uggha bugha bongo bongo med sint stemme og så la de på. Dette var jo såklart et forsøk på å få meg til å ringe ned til dem, men var jo litt gøy når de ringte meg istedenfor:P Kan tenke meg det er billig å ringe fra nigeria til norge. du vet at du mister penger når de ringer til deg og du tar telefonen? [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 ..and i will pay you 300 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa. Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to: HAHAH, faen så dumt;P men du har jo ikke noe å tape, så lenge du lar han betale gjennom paypal;P sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Neeeida, er ikke svindel dette her...helt normalt å overføre penger til Nigeria når et par sko er i Bergen.. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 vi liker ironi ja mr Dr :D tehe nei visste igrunn det ville bare se hva andre syns om det .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg