Gå til innhold

kan DU merke at det er Fredag 13. ?

Ranger emnet

Ghost.

Anbefalte innlegg

kan noen av dere merke uhell eller dårlig opplevelser idag ?

vel jeg kan...

bestefar døde idag, hadde ingen lærer på skolen(dvs kom uten grunn ), fattern låner bilen min idag, får ikke vært me dama før ikveld, og det regner faen mer enn noen siinne i denne drittbyen :)

koselig dag ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Å, er det det? Hatt mer flaks denne dagen her enn jeg har hatt hele uka til sammen jeg.. :D

Kondolerer, forresten.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen flax har du hatt i dag? knust koreanske bilen din?:P

Sett en Audi knuses.. :D

Men nei, fra spøk til revolver, jeg har da ingen koreansk bil.. De suger jo, hehe..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en Audi knuses.. :D

Men nei, fra spøk til revolver, jeg har da ingen koreansk bil.. De suger jo, hehe..

Eirik

da må det ha vært en av 1.6 gutta som blei dratt ifra av en fiat punto;):D'

EDIT: sry OT . kondolerer så mye ghost. trist og miste noen man har ett nært forhold til. nettopp mista gran onkelen da han skøyt seg selv. mista en meget god kammerat som skøyt seg selv og en annen kammerat som omkom i moped/volvo amazon ulykke ,og svigerfar døde for en kort stund siden:( glad år 2008 er forbi!

Endret av crezit

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg fikk NETTOPP faktisk, en hel stokk.. Glad i pappa'n min a gitt;)

Uff, denne setningen var fryktelig morsom uten å lese det du faktisk replyet på. :hammer

Trur jeg trenger søvn.

Sånn on topic, kom meg på butikken å tilbake uten problemer... Audien starta tilogmed så føler meg heldig i dag! :)

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider