Gå til innhold

Kjør rally i stua

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

hvorfor i helvete skla du kjøpe deg no slikt?

Jeg og en kompis sveiset sammen en liten ramme sak som ligna på et bord. så slengte vi på en mom rally stol jeg hadde i forefjor i alfaen, og kobla opp ps mot prosjektoren hans...100" prosjekter skjerm med no helsiges PA anlegg i huset... rista faen meg ned bilder fra vegga

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jaggu spørre om.

Eneste unnskyldningen jeg har som det finnes dekning for er at jeg har flere tommeltotter enn hjerneceller.

Forresten så var jeg innom Expert her forleden dag.

Impulsive og sløsete meg kom ut igjen med en Solberg Edition-stol mellom armene og et smil om munnen kun Per Ulv kan matche. Jeg må ha sett både sulten og mett ut samtidig.

Ettersom jeg er født på samme dag og samme år som den godeste Petter, ville det være helt utenkelig for meg å velge noe annet enn versjonen med hans signatur på.

Den viste seg imidlertid å bli levert som byggesett. Noe som ødela det pene smilet brått og brutalt. Selve stolen skulle bare brettes ut, men resten lå spredd hulter til bulter i den forbannede esken. De hadde vel ikke behøvd å lage den så realistisk at det ser ut som at han faktisk har brukt den.

Jeg fikk da, om enn noe motvillig, satt den sammen i løpet av dagen og kvelden.

Siden har jeg ikke hatt særlig tid til å spille noe, så jeg har ikke fått prøvd den skikkelig.

Litt fikk jeg riktignok brukt den før jeg sovnet av utmattelse etter den grusomme og uunngåelige monteringen.

Jeg kjørte et par løp og en runde i driftmodus i NFSU.

Inntrykket jeg fikk er at stolen øker realismen mange hakk i forhold til å sitte i treseters sofa med rattet festet til et vaklete salongbord.

Aberet er at stolen kanskje blir for realistisk, hvilket medfører at jeg får tresmak i ræva.

I tillegg er ryggen flat som en planke. De kunne godt ha tenkt på at mange faktisk sliter med ryggvondt, og så bygget inn korsryggstøtte.

Jeg bruker vel en pute som støtte etter hvert, tenker jeg.

Ellers er jeg veldig fornøyd, noe som muligheten til å justere pedaler og ratt i lengde og høyde bidrar til, samt muligheten til å kjapt dele den på midten, for frakt og oppbevaring.

2800,- er den så absolutt verdt, selv om jeg savner korsryggstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider