Gå til innhold

Hvor skaffe Grom 8v topp?

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

fom dere som vil gå steget lengre med hissig topp så har jeg liggende en korrosjonert 530 topp ifra fk med 600.000km på målern som da mangler alt i toppen pluss at den er skev så for dere som er særdeles intresert så blir denne ikke solgt men derimot gitt bort for den som kan levere den til frøid fortest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha trim til bil må man regne med og betale derr etter. desværre er det noe hjæveli dyrt og trimme bil i dag.. men også er det veldig artig..

selfølgelig...det er jo og endel av grunnen til at mange ikke blir så flinke som dem kunne vært..

men poenge her var vell egentli bare at jeg ikke ville betale prisen av en Evo topp til 30 lapper...noe som om man har ett snev av hjernemasse igjen burde sjønne:)

fikk tilbudet på en SHS Performance topp til 9000kr, som var god for over 500hk....

men dette var jo da "brukt"

ingen som har noe slikt velll?:D

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig...det er jo og endel av grunnen til at mange ikke blir så flinke som dem kunne vært..

men poenge her var vell egentli bare at jeg ikke ville betale prisen av en Evo topp til 30 lapper...noe som om man har ett snev av hjernemasse igjen burde sjønne:)

fikk tilbudet på en SHS Performance topp til 9000kr, som var god for over 500hk....

men dette var jo da "brukt"

ingen som har noe slikt velll?:D

min har kosta 10-15k..er vel en gansk brukbar topp. send en pm til svetto her på forumet. han skal kanskje selge en slik en.

531 8v med t5 racecam

46 innsug

38 eksos

portet av skinne

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider