Corolla G6 Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Noen her ifra skiens område? Jeg har en kammerat som leverte inn bmw'n sin til en derfra.. Den skulle ombygges fra gammel 325i til godkjent med m5 motor.. Med dr.verk, bremser og alt seff.. Han skrev kontrakt, og ble enige om en pris på 70000kr. Han leverte ifra seg bil nøklene, og 50000kr, de ble enige om at de siste 20 kunne vente med til den var ferdig.. Nå har det vel gått ca 3mnd, og han har ennå ikke fått bilen.. Hvis han ringer er det skjelden han fyren svarer, men hvis han gjør det så bare ror han litt og sier jaja den er ferdig snart.. Hmm, lukter vel litt ugler her.. Har navn og nr, men jeg vil ikke legge det ut.. Men hvis noen som kansje bor i området kunne vært interisert i å finne ut litt, eller kjenner til fyren, så send meg gjerne mail.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 hvis dere har skrever kontrakt så kan dere bruke rettsvesenet til å ta knekk på han hvis han ikke leverer bilen klar eller noe sånt.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Dra rett bort og krev penger og bil tilbake. Inegngrunn til å holde på med sånne mennesker! Og langt midre betale dem .....!!! :mad: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet August 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Rettsvesenet i norge ville vel bare sagt fy fy til han og kompisen min hadde nok ikke sett så mye til hverken pengene eller bilen.. :pisser: NORGE Har planer om å ta en liten tur i nærmeste fremtid, men det er jo ikke garantert at han har hverken penger eller bil.. Ihvertfall ikke hvis han har gått inn for å svindle kompisen min.. Vurderer å dra ned, hvis ikke bilen eller pengene dukker opp, er det bare å skrive over M3'en hans til kompisen min.. Hehe Men det er jo litt dritt hvis han bare er ei jævla surre som bruker lang tid.. Det er ikke sikkert han blir så velvillig etter at vi har testet hvor langt fingrene hans går ann å bøye før de knekker.. Hmm.. Send e-mail hvis noen muligens kjenner til han eller tror de vet hvem han er.. Har mere info, men gidder ikke å legge det ut, tilfelle vi tar feil om han.. Ivar.Wiger@c2i.net Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpower Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by Corolla G6 Noen her ifra skiens område? Jeg har en kammerat som leverte inn bmw'n sin til en derfra.. Den skulle ombygges fra gammel 325i til godkjent med m5 motor.. Med dr.verk, bremser og alt seff.. Han skrev kontrakt, og ble enige om en pris på 70000kr. Han leverte ifra seg bil nøklene, og 50000kr, de ble enige om at de siste 20 kunne vente med til den var ferdig.. Nå har det vel gått ca 3mnd, og han har ennå ikke fått bilen.. Hvis han ringer er det skjelden han fyren svarer, men hvis han gjør det så bare ror han litt og sier jaja den er ferdig snart.. Hmm, lukter vel litt ugler her.. Har navn og nr, men jeg vil ikke legge det ut.. Men hvis noen som kansje bor i området kunne vært interisert i å finne ut litt, eller kjenner til fyren, så send meg gjerne mail.. Jeg bor i Skien.... Send meg en PM ellerno så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Har kompisen din fått tilbake bimmern? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Har nok ikke det.. Sist han var nede, hadde han med bil henger fordi han var lei av å vente.. Litt dårlig planlagt, men han ringte å sa ifra at nå skulle han ha bilen, ble han typen gæern og sa at hvis det skulle være sånn at han kom ned med trusler og greier, så kunne han godt ta igjen.. Sende noen hjem til han og riste han litt.. Han mente at vi hadde vært nede og truet kompisen hans gangen før der.. Hehe, Truet er ikke pent ord, men såklart så var vi vel små irritert.. Det dreier seg faktisk om en bil til ihvertfall 50000+50000 i cash.. Hundre tusen er værdt å hisse seg litt opp for!!! Men men, de ble enige om å vente litt, og se litt etter vinteren om den var ferdig, hvis ikke så skulle han komme ned å hente bilen og motoren og noen deler.. Vi får se da.. Jeg og en til har brukt tre kvelder på å bytte to motorer i to biler, og nå har vel han brukt ca 8-9mnd.. Hmm.. Litt rart.. Jeg er vel egentlig i tvil på at han bygger om bilen, hvorfor skulle han gidde nå når han ikke har gjort stort på 8 mnd.. Men vi har ihvertfall vært nede en tur og sett, fant bilen, motoren var tatt ut, men ikke rørt noe serlig mer.. TingTarTid Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Høres skummelt ut. Jeg hadde ihvertfall aldri turt å levere bilen min til en slik useriøs fyr. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Latterlig da! Hvorfor skal det ta så lang tid? Skal han stjele de nye delene også eller? Gi han smekk! :D Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Si ifra til "TV2 Hjelper deg" eller noe sånn da .. De får jo mere til enn det staten kan, fordi folk vil som regel ikke at firmaet skal komme i dårlig lys på tv, osv ... Hadde det vært en ide? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Oktober 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Helt enig, jeg er ikke av den typen som gir 50 lapper bort til en jeg ikke kjenner etter å ha pratet med han noen ganger.. Men skjønner jo litt saken, han skulle få bygd om bilen sin lovlig med 340hk bmw m5 motor, og holde det litt hemmelig, mye kulere å komme med en værsting bil til byen uten at noen vet hvem det er.. Tv2 kunne nok ikke gjort stort ettersom det ikke er noe firma, bare privat.. Men planen er vel å roen et par måneder til, ikke vits med så sprek bil på vinteren alikevel.. Så drar vi ned rundt påske tider og er den ikke gjort noe med, er det bare å raske med seg bilen og motoren som er betalt for, og resten av delene og bygge den selv, ikke godkjent eller ei så hår den nok greit alikevel.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Å ja ... nei men så lenge de har en kontrakt, så er det vel noe som kan bli gjort? Men det er jo sinnsykt kjipt for han da (bil eieren) ... alt som har skjedd og sånn ... Men jeg håper alt blir bra! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Har ikke tv2 hjelper deg hatt en lignende sak før da? det var med en privatperson hvertfall og ikke noe firma.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Originally posted by Helene Har ikke tv2 hjelper deg hatt en lignende sak før da? det var med en privatperson hvertfall og ikke noe firma.. Jo. Tror det. Sysntes å huske at det var noe med restaurering av en bil eller noe sånn tror jeg ...? Bilen stod ihvertfall i en garasje så vit jeg husker .... Har du uansett noe å tape på å fortelle TV 2 Hjelper Deg om denne saken? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Tv2 hjelper deg hadde en reportasje fra Grensehandel i Molde vet jeg.Det er et møkkafirma av dimensjoner !!!!!!!En kompis har handlet med de og han fikk alt annet enn han ba om Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg