Gå til innhold

Dempematter til Passat

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg trenger dempematter, for det høres ut som bilen detter fra hverandre når jeg spiller musikk.. det gjør den sikkert og, men det er det samma..

Lurer på hvor dem kan selge dette? Og helst ikke så sinnsykt dyrt.. Men skal ha i 4 dører, bagasjeluke og kanskje i panseret..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamat er vel det de "fleste" bruker.

http://www.ljudia.no/Search/ProductList.aspx?Keywords=dynamat

Vet at det brukes tykk tectyl inni dører ol på verksteder, så det er et billigere alternativ. Du kan også sjekke Biltema.no - bil - Biltilbehør - Lydempingsmatter. Koster vesentlig mindre, dog vet jeg ikke hvilket resultat de gir.

Endret av Margido

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamat er vel det de "fleste" bruker.

http://www.ljudia.no/Search/ProductList.aspx?Keywords=dynamat

Vet at det brukes tykk tectyl inni dører ol på verksteder, så det er et billigere alternativ. Du kan også sjekke Biltema.no - bil - Biltilbehør - Lydempingsmatter. Koster vesentlig mindre, dog vet jeg ikke hvilket resultat de gir.

Ser ut som dette er sånn man rullermaler på.. Men jeg trodde folk brukte sånne glavalignende matter som man bare festa på metallet jeg.. Eller tar jeg feil der? Kan sikkert koste et par tusen for å få der jeg skal ha.. Trenger ikke noe dritt som bare detter av igjen..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

eller så har installbay.no også asfaltmtter.

du bør og kjøpe en rulle for å rulle de på da:)gjør jobben mye enklere!

ellers så er de mattene fra biltema(hvis det er de jeg tenker på), tror de står i fare for å trekke vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider