audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 (endret) Må skafe meg nye dørlister på bilen min, så lurer på om det er forksjell på listene på A4 og S4? Har S4 sideskjørt om det har noe å si? Har sett på desse dørlistene fra nbs, de er for a4, vil de passe? Endret Mars 14, 2009 av audi_a4-1,8tq Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 hva kostet s4 skjørtene. har veldig lyst på selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 hva kostet s4 skjørtene. har veldig lyst på selv Vet ikke hva de koster, stod på bilen når jeg kjøpte den!:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 hør med alex for pris på s4 skjørter :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 1200 for skjørtene mener jeg på at jeg betalte hos møller.. også fester ble det vell på 3200,- noe sant Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 høres bra ut da blir d s4 skjørt snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Mener det er forskjell på dørlistene nederst på A4en og S4en. Ser i alle fall at folk i USA enten modifiserer eller bytter sine lister når de setter på S4 skjørt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Mener det er forskjell på dørlistene nederst på A4en og S4en. Ser i alle fall at folk i USA enten modifiserer eller bytter sine lister når de setter på S4 skjørt. Hmm.. Okay! Hvordan gjorde du det da alex? Eller har du ikke fått på skjørta dine enda? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hmm.. Okay! Hvordan gjorde du det da alex? Eller har du ikke fått på skjørta dine enda? Ehm..nei, de ligger her enda xD Men jeg har ikke dørlister, så jeg trenger bare å bygge på med litt plast på skjørta :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ehm..nei, de ligger her enda xD Men jeg har ikke dørlister, så jeg trenger bare å bygge på med litt plast på skjørta :) Hehe.. Litt treig eller?:p Ah, sånn ja! Det blir nok bra:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehe.. Litt treig eller?:pAh, sånn ja! Det blir nok bra:) Tar livet med ro jeg :op: Neida, de er ferdig tilpassa og venter egentlig bare på lakk og montering. Men arbeidslysten stoppet opp når vinteren satt inn. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Tar livet med ro jeg :op: Neida, de er ferdig tilpassa og venter egentlig bare på lakk og montering. Men arbeidslysten stoppet opp når vinteren satt inn. Ikke noe å stresse med!;) Ja, litt kjedelig å skru ute i kulda, men du har vel ei varm garasje? Btw, når blir det S4 bakfanger da?:D På jakt etter selv, så har sett litt rundt om, men på ebay er det lite å finne..:/ Blir vel enten møller eller tmtuning å handle fra? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ikke noe å stresse med!;)Ja, litt kjedelig å skru ute i kulda, men du har vel ei varm garasje? Btw, når blir det S4 bakfanger da?:D På jakt etter selv, så har sett litt rundt om, men på ebay er det lite å finne..:/ Blir vel enten møller eller tmtuning å handle fra? Garasje er det dårlig med! Har en jeg kan bruke av og til, men det er 10-15min og kjøre dit.. Vet ikke heelt om jeg skal kjøpe S4 bakfangeren, mest lyst til å bytte bil nå :op: Fant en på eBay.com, men fikk aldri svar ang. frakt. De koster ca 4400SEK over grensa da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg