dobben Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Du var vel ikke tilfeldig vis å se utenfor mosjøen på søndag(4/4)..? Jeg møtte en bil som var prikk lik min, med quattromerket i fronten! Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Ja, nå er jeg :) Ikke noe bråk, bare murring :) Hei.. Vurderer effektanlegg selv, og lurte på om du kunne ta bilde av bilen din bakfra slik at jeg fikk et godt bilde av anlegget ditt:) Er det bare bakdel eller har du hele veien? pris? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 smekkert! skulle "bare" fått lakka helt ned og kanskje en liten vinge bak:) ellers nydelige felger:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Takk :) Lakk helt ned blir ikke aktuelt i første omgang :) Felgene er fine de, men de er en tomme for små :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 ja ser kanskje litt lite ut .. men bare å senke mer:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Du var vel ikke tilfeldig vis å se utenfor mosjøen på søndag(4/4)..?Jeg møtte en bil som var prikk lik min, med quattromerket i fronten! Hehe, jeg har aldrig vert lenger nord en Ålesund :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Hei.. Vurderer effektanlegg selv, og lurte på om du kunne ta bilde av bilen din bakfra slik at jeg fikk et godt bilde av anlegget ditt:) Er det bare bakdel eller har du hele veien? pris? Har ikke noe bilde av bilen bakfra. Dessuten stikker stussene alt for langt ut i forhold til hva de skal gjøre, da jeg klarte å skubbe det bakover en gang jeg tok nedi, det resulterte i at jeg sleit nesten av flexikoblinga. Jeg har annlegg hele veien fra downpipen. Prisen var vel en 5-7 tusen ferdig montert hos svendsen eksos. Husker ikke helt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle_ring Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Fin audi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Pen bil :D du sku hatt en liten diskre list/lippe på bagasjelokket :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Takk :) Hehe, har lurt på det :) Men i dag tok servotannstaget kvelden, det spruta fra den! Shit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 (endret) Knipsa to bilder av den etter en vask heromdagen :) Skjedd lite med den i det siste da det har vert mye greier med fagprøve, jobb, intervju osv... Endret Juli 25, 2012 av Omegamann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg