mygolf4 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 hjelp....vår bil dugger ned. Alt av filtre er byttet og bilen er tørr inni...Men jeg ble tipset om at spjeld i innsuget til klimaanlegget kan ha hengt seg opp. Dette tror jeg på da det kommer en mekanisk dirrelyd når jeg trykker på resirkuler knappen. Dermed kjører vi antagelig rundt med den aktiv og ingen fukt slipper ut av bilen. Så når bilen opparbeider passe temp inne, så ser vi ikke ut...upraktisk:-) Når vi parkerer og bilen kjøles ned inne,,så går alt dugg vekk. Så med andre ord,,vi har en sommerbil. Noen som kan hjelpe????? Vet ikke om disse spjeldene er enkle å komme til??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygolf4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 hjelp....vår bil dugger ned. Alt av filtre er byttet og bilen er tørr inni...Men jeg ble tipset om at spjeld i innsuget til klimaanlegget kan ha hengt seg opp. Dette tror jeg på da det kommer en mekanisk dirrelyd når jeg trykker på resirkuler knappen. Dermed kjører vi antagelig rundt med den aktiv og ingen fukt slipper ut av bilen. Så når bilen opparbeider passe temp inne, så ser vi ikke ut...upraktisk:-) Når vi parkerer og bilen kjøles ned inne,,så går alt dugg vekk. Så med andre ord,,vi har en sommerbil. Noen som kan hjelpe????? Vet ikke om disse spjeldene er enkle å komme til??? nå har jeg forresten sjekket filteret på nytt og det er rent og tørt. Men durelyden har jeg sjekket og den kommer fra bak der vifta sitter. Begynner å bli redd for om motoren til klimaanlegget er defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Har også hørt att hvis det ligger mye skjit i de to rommene på siden i bagasjerommet kan dette føre til dugg. Bare en ide :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg