TimBB Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kammerate fikk RROD på xboxen sin igår, men har mistet kvitteringen, og siden han ikke har kviteringen så regner jeg med at han ikke får byttet den? Kunne han for eks. lånt kviteringen min? :P Takker for svar! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Står ikke noe serienummer på kvitteringen nei.. Og hvis du/han ikke betalte med kort man må skrive under på burde det ikke by på noen problemer. Spørsmålet er, hva skjer med din opprinnelige kvittering? Tar butikken den har jo du plutselig et problem hvis det skjer noe med din, med mindre du da får låne hans kvittering på den nye. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Det jeg tenkte på og, Hva skjer med min Kvitering? Men han fikk mail fra Microsoft nå fordi han la det ut på et spill forum så det ser ut til og ordne seg:) Takker for svar Eirik=) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 trenger ikke kvitteringen... bare å ringe microsoft, så kommer dem å henter Xbox'en til rep. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Trenger ikke kvitering nei:) RIP da:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 trenger ikke kvitteringen... bare å ringe microsoft, så kommer dem å henter Xbox'en til rep. :) Har fått Red ring of death jeg og. men har hørt at det kan ta mange månder før du får boxen tilbake fra rep. fiksa det selv istede. men så kommer det tilbake litt nå og da. også får jeg ikke til å koble kontrollern til konsollen. Og ja, jeg kan å koble til kontrolleren :P Noen som har prøvd å sendt inn boxen til rep? erfart om det tar lang tid? koster hva for noe? Neste gang blir det ps ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Noen som har prøvd å sendt inn boxen til rep? erfart om det tar lang tid? koster hva for noe? Sendte den inn for ett og ett halvt år siden, kom og henta den rundt en uke etter at jeg ringte, og kom igjen med den en uke etter at de hadde henta den. Betalte ikke ett øre (garantisak)og fikk med en måned gratis Live som jeg ikke har brukt enda :p Må nevnes at Microsoft tar dette rpoblemet seriøst, og jeg mener at garantien er tre år på disse maskinene. :win Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Har hatt den i mer enn 3 år. så da må jeg sikkert betale da? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Sendte den inn for ett og ett halvt år siden, kom og henta den rundt en uke etter at jeg ringte, og kom igjen med den en uke etter at de hadde henta den. Betalte ikke ett øre (garantisak)og fikk med en måned gratis Live som jeg ikke har brukt enda :p Må nevnes at Microsoft tar dette rpoblemet seriøst, og jeg mener at garantien er tre år på disse maskinene. :win Samme her:) Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har hatt den i mer enn 3 år. så da må jeg sikkert betale da? Kjøpt i Norge? Da gjelder forbrukerkjøpsloven ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ja han snakket med Microsoft, men når han kom hjem til seg selv, og plugga i Xboxen så var det ikke noen røde ringer, og den funket Gull igjen:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Microsoft trenger ingen kvittering. Hvor gammel den er bryr de seg heller ikke noe om. DHL kommer hjem til deg og henter xboxen ett par dager etter du ringer. Hos meg fikk jeg en ny tilbake etter en uke fra de hentet den. Sto maks 14 dager, men normalt 1 uke i papirene jeg fikk. Microsoft har mye rart, men servicen de har på xbox skal de ha mye ros for. Ikke mange selskaper som yter samme service på produktene sine som MS på Xbox. En annen ting er at de ikke bare reparerer feilen. De bytter også ut alle deler som har vært historisk feil på frem til dags dato for å sikre at man slipper å få flere feil. P.s. På min xbox så kom RROD nå og da helt til den døde helt. Så det er vel bare ett spørsmål om tid før den dør helt. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Okei :) sendte en mail til xbox support. fikk til svar: Takk for at du kontaktet Xbox Support. For å løse ditt problem, prøv disse feilløsningstrinnene: 1. Start din Xbox 360 konsoll og kontrollere lyset på din strømadapter(PSU). Det burde være et grønnt lys da Xboxen er på. Om ikke vennligst besøk Microsofts kunnskaps base for mere informasjon og hjelp: · Din Xbox 360 PSU lampe lyser rød: http://support.microsoft.com/kb/906101/ · Din Xbox 360 PSU lampe lyser oransje: http://support.microsoft.com/kb/906102/ · Din Xbox 360 PSU lampe lyser ikke: http://support.microsoft.com/kb/906103/ 2. Stenge av konsollen. Vent 10 sekunder, start konsollen igjenn og kontrollere om det fortsatt er problemer. Om det forstatt blinker tre røde lys på konsollen så trenger den en reparasjon. Du kan selv bestille en reparasjon på https://service.xbox.com/servicehome.aspx?scrx=1 Vennlig hilsen [bekim,xbox support] Da blir det vel så jeg bestiller en reparasjon :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Genialt Leirviken :) Takk Takk! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=YzIAYszH_X4&hl=en&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=YzIAYszH_X4&hl=en&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg