Gå til innhold

Sliter med å få opp vinduet

Ranger emnet

XdannyX

Anbefalte innlegg

Da har det oppstått et lite problem.

Vinduet på høyresiden foran sliter med å gå opp. Ned går den lett, men når jeg skal få det opp igjen sliter den skikkelig, og det stopper ca 10-15 cm fra toppen og går ned igjen av seg selv.

Jeg må hjelpe vinduet opp for at det skal lukke seg helt.

Kan det være dårlig batteri? Men det virker rart fordi de andre vinduene funker fint.

Tenkte også at heismotoren på høyreside begynner å ta kvelden? Hvis det er det, hvor kan jeg skaffe en ny og ca pris på det. Regner med å montere selv.

Fint hvis noen kunne kommet med respons

- Danny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleit me samme selv.. var defekte klips i skinna i døra som gjorde at ruta gikk skeivt opp å det er jo barne sikring på rutene så dem går ned \ved for mye belastning. sjekk klipsene i skinna til ruta.. er en svakhet disse klipsa.. har knekt ett klips på passasjersiden fram så skal bestille meg nye.. mn skal da ha i aluminium istede for plastikk!! vet dem selger dem på ebay for en billig penge.. ellers så har dem repset til dette på møller men dem i trondheim viste ikke hva repsettet inneholdt.. mn vil tro klips og slikt er med...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessss, i dag skulle jeg teste ruta igjen, den var litt mer futt i den, men ruta stoppa helt med 2-4cm glippe. Fikk da en kamerat til å hjelpe den opp, men da var det noe som knakk og hele ruta ble skeiv, fikk den til slutt rett og helt opp. Men tipper at et av klipsa knakk. Skal få prøvd å skru opp å se, men har litt dårlig med tid om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider