Bilskalle Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 er ikke så dumt det heller.. Den fordypningen er noe jævli dritt. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ferdige "ringer"? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sliter med det samme. 6x9" i Sierra sedan. Måtte kutte ut en god del av stålet i hattehylla. Elementene har relativt kraftige chassis. Faktisk er det små marginer for at man får satt i 6x9" i hattehyllen uten å ta ut bakruta i sedanen... Har skjært ut en 22mm MDF plate som deker hele uthulingen i hattehylla. Dessverre er det så forbanna marginalt med plass at når jeg kuttet ut hull til elementet i MDF'en gikk det så langt ut i siden av jeg brakk av plata. Elementene må stå så langt ut mot sidene av hattehylla som mulig. Allikevel, kan det bare gå SÅVIDT da jeg kutter i metallet helt inn til ytterste gummiknott på hver side. Prøver man å sette elementet litt lenger inn på MDF-plata slik at det ikke blir for tynt i kantene når man skjærer hull.... ja da er man plutselig langt inn mot midten av hylla og må skjære desto mer i metallet. Noe som er uakseptabelt (dessuten vil det se dumt ut) Tror det kan være trøbbel med 6x9" med chassis litt utenom det vanlige. Som mine Infra "JBL Decade" kopier til tusen kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Krissa er ikke så dumt det heller.. Den fordypningen er noe jævli dritt. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ferdige "ringer"? Vi gjør det :) Vi lagerfører MDF ringer i 5.25", 6.5" og 6x9" @lpher http://www.Bilradiospes.no Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Hvor mye vil det koste for to ringer i størrelsen 6x9" ? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg