Gå til innhold

Kjøp av Omega B v6

Ranger emnet


espulus

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte jeg skulle høre litt med dere andre som har Opel Omega her inne.

 

Jeg kom nå nettopp hjem etter å ha sett på en Opel Omega 2.5l V6, som er chippet til 240HK, og da har jeg jo så klart noen spørsmål til dere som kanskje kjenner denne bilen litt...

 

Jeg har en kompis som kjører en Omega 2.0l, som er veldig fornøyd.

Men da jeg fortalte han at jeg skulle kjøpe meg en Omega 2.5 V6, ble han heller stille.

Han mente denne motoren ikke var noe å satse på, og mente at det måtte skiftes plugger, kambelte og filter i hytt og pine.

 

Det er derfor jeg vil høre deres meninger om denne bilen.

Er dette en så dårlig motor som min kompis skal ha det til, eller, kanskje er han bare redd for at jeg skal kjøre fra han? :O

 

Tatt i betraktning, så har den rullet nokså langt. Nettopp passert 300 :S

 

Håper på svar, og på forhånd, takk :)

 

Mvh. Espen (forhåpentligvis ny Omega-eier :D )

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at den ikke er det?

Den skal være tatt godt var på den ja. Skiftet div. deler for en liten stund siden, og det er heller ingen ulyder som jeg registrerte. Verken på fartsdempere eller humpete vei.

Noe rust på innsiden av dørene bak, bare overflate da.

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en annonse på nettet, men ingen bilder .. Har forresten bestemt meg for ikke å kjøpe. Både med tanke på chippen, kmstand og at det er veldig vanskelig å skru og komme til på disse motorene. Også er jeg ikke selv så motorkyndig, så kan fort bli dyrt.

Satser heller på noe annet denne gang :)

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår