Gå til innhold

Hva er dette for en knapp?

Ranger emnet

Snutta

Anbefalte innlegg

Har prøvd å trykke på den, og det er det som er så irriterende, det skjer ikke noe!! :P

Samme problemet som jeg har i audien min. Er en bryter i dæsjen som jeg ikke finner ut av hva er til.

Finner det vel ut da jeg river ut dasjen for å gjøre om ledningsnett etc. :rockets

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som en bil en kamerat av meg solgte.. Han hadde lagt opp bryter og alt, men han hadde aldri fått montert grøftelysene.

Så fire dager etter han hadde solgt bilen, ringte nye eier i et forvær, steik forbanna og litt forvirret, og lurte på hva i huleste den knappen var til :win

Da hadde han visst røsket ut dasjbord, for å finne hvor den gikk!

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i min volvo 460gl 94- så fant jeg denne knappen, sitter like over sikringene bare, men aner ikke hva er til...

Håper noen vet... Den ser ikke helt orginal ut liksom...

• Uoriginalt ekstrautstyr som ikke lengre er der.
  • Uoriginalt ekstrautstyr som ikke lengre fungerer.
  • Uoriginalt ekstrautstyr som aldri ble montert.

Hvis det er en knapp, og ikke en bryter, så ville jeg tippe på at det er bagasjeromsåpner eller noe i den duren.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok alarmen ja, noe i forbindelse med programmering av den.

Siterer meg selv her, for jeg er fremdeles ganske sikker på at dette hører til en alarm. Det er ikke sikkert alarmen er der lenger, for dette blir ofte tatt vekk når det slutter å fungere.Noe som slett ikke er sjeldent.

Jeg monterte en billig kina-drittalarm i en av bilene mine en gang, da fulgte det med en slik knapp som var til noe programmering. Det skjedde ingenting hvis man bare trykte på den, man måtte også slå på tenning eller noe sånt. Tror egentlig aldri jeg brukte den knappen til noe fornuftig.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=slitenvolvo;2483278

Hvis det er en knapp' date=' og ikke en bryter, så ville jeg tippe på at det er bagasjeromsåpner eller noe i den duren.[/quote]

Det er liksom ikke noe "klikk" på den, man bare dytter den inn og inn, uten noen slags "respons" rett inn, rett ut, kjentes ut som var fjærmotstand... :P

Skal kikke mer på det imorgen, mulig som dere sier med alarm et eller annet.-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også den er "alarmrelatert".

Var en sånn på en bil jeg hadde som hadde en eller annen slags jalla-alarm. Der var det vel slik at om man låste opp bilen med nøkkel, og ikke med fjærnkontrollen til alarmen, måtte denne bryteren holdes inne når bilen skulle startes for å deaktivere startsperren. Eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider