Gå til innhold

Hva er dette for en knapp?

Ranger emnet

Snutta

Anbefalte innlegg

Som sagt er den til alarmen, er nøyaktig samme i en 460 vi har stående, med Enforcer alarm montert. I den bilen er knappen til for å hindre at alarmen slår seg på når man stopper bilen, f.eks med folk inni. Alarmen blir automatisk aktivert ved start av motor, eller ved bruk av alarmnøkkel

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er en av/på-knapp for alarmen? I så fall er det latterlig enkelt å skru av alarmen for en tjuvradd. I mørket ser man ikke forskjell på en Volvo og en Zetor, så jeg ser ikke helt problemet.

til alles opplysning ignorerer man buskmann's innlegg, da han visstnok var et mobbeoffer som barn, ergo vi må ta hensyn:)

Jeg får en god porsjon latter av denne brukeren stakkars.. men bare til trådstarters opplysning:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil låne denne tråden litt jeg.

På en kompis sin 91 Saab 9000 (2.3t om det skulle være relevant) har vi funnet noe rart noe opp under dekselet i dashen på passasjersiden.

Det ligger en ting oppi der, har aldri sett skikkelig på det, men det er koblet en slik trykkbryter der også. Forrige eier av bilen var elektro lærer, så det er en del rare patenter i bilen, men dette virker ikke som noe han har satt inn, eller kanskje? Det er nemelig kabler til noe som kan se ut som en alarm fremme i motorrommet (som han har montert), men vi har prøvd å trykke på knappen og det skjer ingen ting.

Noen som vet om dette er noe orginalt, eller er det rett og slett bare hjemmesnekra alarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er en av/på-knapp for alarmen? I så fall er det latterlig enkelt å skru av alarmen for en tjuvradd. I mørket ser man ikke forskjell på en Volvo og en Zetor, så jeg ser ikke helt problemet.

For det første, man ser forskjell på volvo og setor, selv om jeg foretrekker det meste bortsett fra de 2 der....

Er ikke noen pen bil, men får meg fra huset til skolen hver dag, så gir litt beng. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider