Ghost. Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 ------> :naaaws <------ :win Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Som sagt er den til alarmen, er nøyaktig samme i en 460 vi har stående, med Enforcer alarm montert. I den bilen er knappen til for å hindre at alarmen slår seg på når man stopper bilen, f.eks med folk inni. Alarmen blir automatisk aktivert ved start av motor, eller ved bruk av alarmnøkkel Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Kanskje forige eier var av Talibansk opprinnelse og la klar strøm til fyrverkeriet. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Kanskje forige eier var av Talibansk opprinnelse og la klar strøm til fyrverkeriet. Hahahaha, aiaiaiaiaiaia *klikk* BOOOOM :D :drive2 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Bra innlegg Ayapuri. Det kan også være on-spot vinterdekk: Eller røykmaskin: Endret Mars 17, 2009 av buskmann Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 det har ikke vært en startsperre? Men rart den var så synelig! Har foresten en HELT lik knapp på min, montert under midkonsolen! vet da faen hva den er til:S er den er holdebryter? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Les nå for farsken mine 2 innlegg her, har svart på hva den knappen er til! :volvsmile Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Så det er en av/på-knapp for alarmen? I så fall er det latterlig enkelt å skru av alarmen for en tjuvradd. I mørket ser man ikke forskjell på en Volvo og en Zetor, så jeg ser ikke helt problemet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Så det er en av/på-knapp for alarmen? I så fall er det latterlig enkelt å skru av alarmen for en tjuvradd. I mørket ser man ikke forskjell på en Volvo og en Zetor, så jeg ser ikke helt problemet. til alles opplysning ignorerer man buskmann's innlegg, da han visstnok var et mobbeoffer som barn, ergo vi må ta hensyn:) Jeg får en god porsjon latter av denne brukeren stakkars.. men bare til trådstarters opplysning:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Tror jeg vil låne denne tråden litt jeg. På en kompis sin 91 Saab 9000 (2.3t om det skulle være relevant) har vi funnet noe rart noe opp under dekselet i dashen på passasjersiden. Det ligger en ting oppi der, har aldri sett skikkelig på det, men det er koblet en slik trykkbryter der også. Forrige eier av bilen var elektro lærer, så det er en del rare patenter i bilen, men dette virker ikke som noe han har satt inn, eller kanskje? Det er nemelig kabler til noe som kan se ut som en alarm fremme i motorrommet (som han har montert), men vi har prøvd å trykke på knappen og det skjer ingen ting. Noen som vet om dette er noe orginalt, eller er det rett og slett bare hjemmesnekra alarm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 På transporter'n til onkelen min kunne man slå av alarmen, hvis man holdt inne denne knappen, og vrei om tenningsnøkkelen. Evt skrudde på tenningen, og trykket på knappen etterpå. Kjekt hvis kontrollen ikke fungerer :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Så det er en av/på-knapp for alarmen? I så fall er det latterlig enkelt å skru av alarmen for en tjuvradd. I mørket ser man ikke forskjell på en Volvo og en Zetor, så jeg ser ikke helt problemet. For det første, man ser forskjell på volvo og setor, selv om jeg foretrekker det meste bortsett fra de 2 der.... Er ikke noen pen bil, men får meg fra huset til skolen hver dag, så gir litt beng. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg