Erik Braseth Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Jeg syns det er helt rett å lage en tråd om dette Like før du startet denne tråden vurderte jeg faktisk å gjøre det selv. I løpet av vinteren fikk jeg mer og mer lyst til å prøve en modifsert slyngdiff (eaton-diffen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ja, vi trenger et godt alternativ til denne drevbremsen. :) Ikke kom her med noe ESAB-sperre snakk nå. :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Etter som jeg har lest meg rundt på diverse forum og slikt, har stort sett alltid konkluksjonen vært modda eaton-diff (slungdiff), eller en locker-diff.. Truetrac er vel egentlig populært pga holdbarheten, samt at den driver på 2 hjul på f.eks drag-race.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.