Lademoen Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei :) De fleste spillere behandler iPod som en ekstern kilde, med noe begrenset brukergrensesnitt. Nå har jeg en Pioneer AVH-P5700DVD spiller og skal gjennom den ha full styring på ipoden, og det ser forøvrig ut til å funke bra, da jeg kjører iPoden gjennom Pioneer CD-IB100 II iPod adapter. Men så lurer jeg på dette med videoer(og evt. bilder?) som jeg har liggende på iPoden i tillegg til musikken som jeg finner på spilleren. iPod Touch har egne menyer for videoer (og bilder), og da kommer selvsagt tusenkronersspørsmålet: Er det mulig for meg å finne frem videoene fra iPoden og spille dem av med denne spilleren? Takker for alle svar fra dere som er litt naske med den slags:) Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 bumb Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg