Gå til innhold

Hvor langt er det mellom bommene "E18 hovedløp og E18 Maritim" ?

Ranger emnet


Kverna

Anbefalte innlegg

Heller snakk om 3km eller noe... Fra Frogner er det nemlig ca 5 km ut til Lysaker. :)

 

Stirrer aldri ned på tripteller når jeg kjører jeg.. hehe.. Men joda, jeg tippet jo fra en halv mil og oppover så :P

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er kanskje en halv mil om du kjører av på vækerø, tar deg 3 runder rundt ved hjelp av av og påkjøringsrampene som er der, for så å fortsette videre..

 

I underkant av 3 km og rundt 2 min er nok helt riktig..

 

Er forøvrig også 60 sone på den strekka mellom 06/07 til 22..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Send meg navn og kontaktinformasjon på PM hvis ikke tror meg.

 

Hvis det hadde vært greit å kjøre i 81 km/h så hadde det stått en sånt skilt:

 

369271.jpeg

 

Du er en ytterst merkelig skrue. Du oppfordrer folk til å dekke til fremre bilskilt med snø for å unngå kameraer, mens du samtidig står klar med pisken for å lynsje eventuelle forbrytere som kan finne på å kjøre 81 i en 80-sone.

 

Det er slike pedanter som deg som står og lurer i buskene (no pun intended) klokken halv to om natten for så å vinke inn eventuelle farts"forbrytere" som finner på å kjøre tre kilometer i timen for fort. Viser det seg at det er en mann som er på vei ned til legevakta med ungen sin, tar du vel like gjerne en full identitetssjekk, alkotest og en grundig gjennomgang av bilens papirer samt godkjenningskontroll før du slipper sjåføren videre.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært greit å kjøre i 81 km/h så hadde det stått en sånt skilt:

 

369271.jpeg

 

Dette er noe av det aller feteste jeg har lest på bilforumet.. :D

 

Det er slike pedanter som deg som står og lurer i buskene

 

Samt dette.. Han heter visst buskmann av en grunn :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike pedanter som deg som står og lurer i buskene (no pun intended) klokken halv to om natten for så å vinke inn eventuelle farts"forbrytere" som finner på å kjøre tre kilometer i timen for fort.
Jeg jobber ikke lenger som operativ (utøvende) politimann. Men det har alltid gitt meg en god følelse å knipe en lovbryter. Det gjelder enten forbrytelsen (forseelsen) er trafikkrelatert eller annet.

 

Men essensen er at de som bryter loven, må være forberedt på ta konsekvensene. Å sutre over straffen i etterkant er det mest stakkarslige jeg leser her på bilforumet.no

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har alltid gitt meg en god følelse å knipe en lovbryter. Det gjelder enten forbrytelsen (forseelsen) er trafikkrelatert eller annet.

 

http://www.dinpsykolog.no/oslo er et sted å begynne for deg.

 

For det andre, du tuter på folk som ikke overholder vikeplikt, noe som faktisk ikke er lov, ergo jeg anmelder deg til politiet når jeg møter på deg en gang. Din egosentriker.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke lenger som operativ (utøvende) politimann. Men det har alltid gitt meg en god følelse å knipe en lovbryter. Det gjelder enten forbrytelsen (forseelsen) er trafikkrelatert eller annet.

 

Men essensen er at de som bryter loven, må være forberedt på ta konsekvensene. Å sutre over straffen i etterkant er det mest stakkarslige jeg leser her på bilforumet.no

 

Vet du, etter en revurdering tviler jeg på at du i det hele tatt har vært i politiet. Eller noen gang har vært i annen aktiv jobb enn i kassa på Rimi. En kjapp gjennomgang av din historikk viser dessuten at du enten er en løgner eller hykler. Pick your choice.

 

I går lå jeg i godt driv på E6 gjennom Østfold. Hadde nærmere 180 km/h på speedometeret. Da var det en amøbe med campingvogn som plutselig bytta til venstrefeltet. Jeg måtte stå på bremsen og det gikk bra.

 

Hei. Jeg har to spørsmål.

 

Hva slags sivilbiler har politiet i Sørum?

 

Er det bare en patrulje på vakt på kvelds- og nattestid? Slik at hvis man "vet" hvor den er, så er sjansen minimal for å bli tatt? Jeg glemmer nemlig stadig vekk å sette på blinklyset, vil ikke bli tatt av snuten.

 

Du spør dessuten om bra steder rundt om i Oslo der en kan ligge sidelengs, samt at du spør åssen en bruker "heel and toe" (eller "heal and toe" som du kaller det)-teknikken.

 

Dessuten er du svært selvmotsigende på andre punkter; i en tråd spør du direkte sitert i trådtittelen "Hvordan bil for å dra jenter?" mens du litt senere sutrer over hvordan din "samboer" er så elendig til å kjøre bil. Dessuten flakker du mellom det å kjøre en bil som går på diesel og bensin, litt som om du ikke helt har bestemt deg.

 

Så klart, det kan nå hende at du et sted mellom 2006 og 2009 støtte på Jesus, du ble frelst, innså alt det dumme du gjorde i trafikken og bestemte deg for å bekjempe den ved å søke på Politihøgskolen. Det kan hende at du tok en av brukernes tips om bil, kjøpte deg denne og fikk deg dame som da kvikt ble samboer. Det kan også hende at du kjører to biler, en med diesel og en med bensin.

 

Men det tror jeg ikke noe på. Du er bare et merkelig individ som støtt og stadig sitter på Bilforumet med utsagn fra ditt fabrikkerte liv for å framprovosere diskusjon, anger og forakt med dine påfunn, da du får en en slags merkelig pervers tilfredsstillelse av å dytte jantelovens ti bud ned i halsen på folk som i dine øyne er mindre intellektuelle. Mulig er dette en slags kompensasjon for dine egne 'shortcomings'? Dessuten har du en merkelig trang til å poengtere at du tjener over 700 000 i året. Jeg tror du egentlig bare er et individ med særdeles liten fritid (samt en helt landsgjennomsnittlig inntekt) og en viss fascinasjon med femten år gamle Opeler.

 

Jeg anbefaler deg å ta en titt på Birings link. Jeg tviler vel egentlig på at du kommer til å svare noe mer i denne tråden uansett, da det å forlate tråder er en trend jeg har sett hos deg tidligere.

 

Men, jeg ignorerer foreløpig ikke deg, Buskmann, for du har innimellom noe fornuftig å si.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår