karsru`n Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 begynner å få skikelig slark i det innvendige handtaket i bilen:(er det noen enkel måte å stramme dette på eller må je av med dørtrekket!? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 må nok av med trekket ja, så vidt jeg husker :P dørhåndtak er vel festet i en vaier? som har lett for å ryke av.. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Håndtaket får den "faste feelingen" av at en liten fjør tvinger det inn. Denne knekker eller blir slapp med årene. Min er knekt. Hadde av trekket for å se. Hadde ikke fjør som passet så smelte det på igjen. Så nå har jeg er god slark i håndtaket. Men funker helt fint. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 det står desværre ikke noe delenommer til denne fjæren i etka så da må du lage en selv eller kjøpe nytt hele dekslet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Si ifra om du finner en løsning.. har samme problem. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 har hatt slakke i mi dør i 1 år nå, ;) funker fett det:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 veldig ireterende når det vibrerer i takt med musikken :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hehe.. når jeg skal dempe dørene MÅ denne taes også. Så må finne en løsning på det der. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 veldig ireterende når det vibrerer i takt med musikken :) hehe,ja er et lite irritasjonsmoment egentli!!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 har litt slark på på førerdøra mi, men er ikke så farli, får nye dørpanel uansett :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 har litt slark på på førerdøra mi, men er ikke så farli, får nye dørpanel uansett :D hehe,noen som har det:)må nokk leve med de je har je men tenkte meg ut å ta av lister inni bilen så je får lakka de:)liker ikke tre verket inni der så godt!hehe.. men kan man klare seg med å ta av dekslet rundt håndtaket eller sitt det feste inni døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Må av med dør trekket ;) men det er kjempe enkelt når du har gjort det et par ganger :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 hehe,noen som har det:)må nokk leve med de je har je men tenkte meg ut å ta av lister inni bilen så je får lakka de:)liker ikke tre verket inni der så godt!hehe..men kan man klare seg med å ta av dekslet rundt håndtaket eller sitt det feste inni døra? hehe, det kommer an på hvilken trelister man har da.. finst mange typer eller farger eller hva jeg skal kalle det! du må ut med hele dør trekket for det.. men er nå bare 4-5 skruer, lett som faen !;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 hehe, det kommer an på hvilken trelister man har da.. finst mange typer eller farger eller hva jeg skal kalle det!du må ut med hele dør trekket for det.. men er nå bare 4-5 skruer, lett som faen !;) hehe,sant så sant:)tror je har av de mørkeste men nå har je begynt på den lille lista mellom rattet og døra:)å har hatt av dekslet rundt cd spiller nå så da er det bare til å lakke igjen:)da blir de svarte i samme farge som bilen:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg