MarcusMannen Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Kjøpte for ett par måneder siden en Opel Corsa A med 2.0 16V motor og bremser fra Vectra 2000.Bilen ble hentet i på østlandet,Fredrikstad tror jeg en gang i 2008. Den har hvite Borbet A og det har blitt byttet til Golf 1 hjulbuer.Bilen er gul/sennepsgul med delvis svart panser. Meget moro bil! Har ikke bilder men skal få tatt noen og lagt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Gamle bilen til Jon Inge dette, kjenner til den litt ja. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ok,karen som har bygd den da eller? Skal pusse den opp så har lurer på noen ting med motoren før jeg drar igang å plukker den ut..Er han på forumet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ok,karen som har bygd den da eller?Skal pusse den opp så har lurer på noen ting med motoren før jeg drar igang å plukker den ut..Er han på forumet..? Ikke på forumet nei. Hva lurer du på? Har bygget en sånn bil selv også Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Mistenker at "hjernen" er ødelagt.Har en ny for hånd til 2500kr. Grei pris?Bare arrester meg hvis jeg spør dumt fordi jeg har bare peil på VW,men det er jo en startsperre på disse motorene,eller?Kan det bli ett problem,og hvis det skjer hvordan går jeg fram..?Ellers noe jeg bør tenke på mtp inn og ut med disse motorene.Har skiftet motor på ett lass med VWer men aldri Opel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Du sitter vel gjerne på litt div deler?Trenger litt karosseri og interiør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Mistenker at "hjernen" er ødelagt.Har en ny for hånd til 2500kr.Grei pris?Bare arrester meg hvis jeg spør dumt fordi jeg har bare peil på VW,men det er jo en startsperre på disse motorene,eller?Kan det bli ett problem,og hvis det skjer hvordan går jeg fram..?Ellers noe jeg bør tenke på mtp inn og ut med disse motorene.Har skiftet motor på ett lass med VWer men aldri Opel:) Du sitter vel gjerne på litt div deler?Trenger litt karosseri og interiør.. 2500.- var mye for en hjerne. Mener det er ett par på omc forumet til rundt 1000 lappen. Ikke start sperre på disse så bare flytte over hjerne. For å ta ut motor må du ned med forstilling å ta motor ned med kasse, det funker greit Hva spesifikk trenger du av deler da? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=232356 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ett par bilder. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hehe..ja det er den.Takk for info. Trenger nytt interiør,noe litt fint evt GSi og trenger front og bakfanger med grill.Skal lakke bilen rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Har interiør fra en GT liggende. Er det vanlige slitehullet på førerstol da. Akkurat solgt gsi fangere Bilen har hvert rød før å den, mulig det er orginal fargen som er rød. Har noen bilder av den når den var rød også. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ok...Hva skal du ha for det?Bilder av det..? Hvor holder du til forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Holder til ca 6-7 timer unna deg, Gjøvik. Skal se om jeg får tatt no bilder av det en dag. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg