kMania Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Bra prosjekt.. Veldig pene felger :) Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 er det 59' impala i bakgrunn der?!:) det er også grom pilsnerdilligens! Det er ikke så langt fra sannheten, Det er en 59 el camino, samme front som 59 impala Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Bra prosjekt.. Veldig pene felger :) :thanks Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Måtte bare ta med det bilde der.... jeg ser fornøyd ut hvertfall babyhmm? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Looking good ;) Nårtid regner du med å være ferdig? Hvilken farge skal du ha? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Takktakk :win Jeg håper å få kjørt denne sessongen. Bilen er allereder lakkert... den ble lys blågrønn...:omfg Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 mer bilder:D dette er rått! mer mer mer:D pen bil elcamino 59'ern:D gleder meg til å se denne ferdig ja:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 bilder, bilder, bilder!!! :D ikke mye av biler som er tøffere en el camino! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Nye deler er morro :m'm: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Prøvemontering av skjermer og panser.... Panseret er et nytt cowl panser fra goodmark....kjekt med litt ekstra plass under huven Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Tøft med camino.. Er det den bilen som gikk her i sarp? Har du orginal motor og gir liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Kongebil dette her! Hvilken farge skal du ha på den? Du burde hatt den som El Camino`en i My name is earl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tøft med camino.. Er det den bilen som gikk her i sarp? Har du orginal motor og gir liggende? Jess, det er den ja... da var den mørkegrønn. Du har vel ikke noe bilder... jeg har ingen bilder av den slik som den var se... Var 327 og munchie i den.... jeg kjøpte den uten motor og gir... Kan sikkert finne ut hvor det har blitt av.. er ganske sikker på at det ikke er montert i noen bil... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Kongebil dette her! Hvilken farge skal du ha på den? Du burde hatt den som El Camino`en i My name is earl! Den er lakkert sånn blågrønnaktig....skal legge ut bilder senere..:usa: My name i earl bilen er jo dritstygg....haha... denna ligner jo ikke en gang....er mye nyere den earl bilen :ass: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jess, det er den ja... da var den mørkegrønn. Du har vel ikke noe bilder... jeg har ingen bilder av den slik som den var se... Var 327 og munchie i den.... jeg kjøpte den uten motor og gir... Kan sikkert finne ut hvor det har blitt av.. er ganske sikker på at det ikke er montert i noen bil... Det er gamle bilen til Henning Blomberg og han har masse bilder av den vet jeg. Han brukte den som helårs bil med gamle Am. racing felger med piggdekk å null fjæring. Det satt en orginal 300 hk 327 cid motor i den, spant på 1,2 og 3 på tørr asfalt så det grinte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg