MichaelV Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Husker den gikk som faen ja :pimp Jeg var med onkelen min for mange år siden å kjøpte den av henning... du kjenner sikkert han....Christer Vik... også ble den solgt til Kristian Guren som plukket den helt i biter... også til slutt kjøpte jeg den i bæreposer og pappesker...hehe Kunnne du sjekka om du fant noen bilder hvis du tillfeldigvis prater med han ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Å vi venter på bilder av en nylakka bil......... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Antennehullet forsvant plutselig.... Bytta litt plåt nederst på begge forskjermene... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Bakakselen som satt på var en vanlig 10 bolt.... det duger ikke... Så da klina jeg tell å ringte til amerikan og fikk bestilt en ny 9"ford fra Moser, den er koret en tomme på hver side, alu senter,truetrack, backbrace og skivebremser En liten vask for å få ut sponrester og dritt Litt grunning Klumpen med gode saker i og ferdig lakka og montert sammen :chevy Kult med litt hull i skivene og greien hehe Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Bakluka måtte en tur til Bead-lock for en rettejobb......den var helt jævli... bakluka er klar... :mrgreen: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Test av bakluke også har jeg sparklet litt Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Nice, digger disse bilene! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 takktakk panserhengsler og alt sånnt har fått seg en runde med galvanisering..... ser finere ut enn nytt Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Not bad:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 gleder meg til å se denne bilen ferdig, elsker amerikanske muskler. Må innrømme at tyske og japanske biler blir noe stumme i forhold! Selv om jeg er tysker-fan. Lite som kan måle seg med sjela i en jänkare. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Får vel slenge ut ett bilde av bilen med lakk på og da :chevy Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Skjer det noke meir her då? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Har skjedd en del. Lakkeringa ble ikke bra...så nå er den frahverandre for en runde til :chairshot Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Bare litt feitere farge på runde nummer to da :D Sinnsykt stilige biler dette her, og liker det du har av planer for motor å gir ;) Stå på ;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg