Vegarm Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg MÅ bytte skifte ut anlegget i bilen min! Det er katastrofalt dårlig. Det eneste er at jeg ikke har peiling. Det som er i bilen nå er org. 4" over dash. Ingen høytalere i dører osv. Generelt utover dette er bilen 5 dørs. Mitt spørsmål er da, om noen kan hjelpe meg med en passende løsning. Driver og leser rundt, men blir gal av alle forslag. Så hvis noen kunne gitt meg noe konkret å gå ut ifra så hadde jeg blitt veldig fornøyd. Hva tenker dere om 6x9 høytalere i hattehylle, basskasser, forsterkere osv.? Er generelt sett ikke veldig interessert i en svær kasse baki, men en liten går greit;p Har som sagt ikke veldig peiling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Greier du å ha en liten basskasse i bagasjerommet, kan du uten tvil&anger droppe 6x9"! Hvor mye penger har du tenkt å bruke tilsammen? Hva slags spiller har du nå, hvis du har tenkt å bruke den videre? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarm Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Greier du å ha en liten basskasse i bagasjerommet, kan du uten tvil&anger droppe 6x9"!Hvor mye penger har du tenkt å bruke tilsammen? Hva slags spiller har du nå, hvis du har tenkt å bruke den videre? Skal klare å ha en liten kasse baki ja. Spilleren jeg har nå er en Pioneer mosfet 4 x 50 w deh-p4300r. Har som sagt ikke peilig, så vet ikke om den holder mål? Ang. pengebruk har jeg ikke tenkt på å bruke veldig mye. 3000-4000, tenker jeg;bb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg