Gå til innhold

Kjøp av ny bil audi a4 1,9 tdi

Ranger emnet

wazzap

Anbefalte innlegg

oioi, kan fort bli litt peng hvis du skal gjøre dette hos møller.. Stod bilen til 159k?

135K og jeg hadde tatt den på dagen.

Sommerdekk må du uansett ha nye pga du skal ha 19" felger og 235dekk:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde fått den til 150 da også håper eg på NAF test. men de med bremsene vil komme på ca 5-6 tusen MAX men skal ikke gjøre det hos møller. men det med elektronikken da ? er dette OBS for hele elektronikken kan gå til helvete eller bare at bilen vært lite i bruk og kan ha med lite batteri å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok absoulutt ikke noe med batteriet å gjøre, men kanskje et relé eller at det er dårlig kontakt en plass.

Så du på batteriet når du var der? Hvis ikke så hadde jeg sett under batteriet om det evt har vært eller er noe syreskader på karosseriet. Dette er en av plassene en bør være obs på og en plass folk lett glemmer å se på. Bare et tips..

Det har ingen ting å si på elektronikken, men som sakt en plass folk ikke ser på når de skal handle bil.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, den lå til 169k, da sier du til selger:

145.000,- INKL naf test og omreg. Er han ikke villig så sier du OK 150.000kr inkl naf test og omreg;)

Ikke strekk deg lengre.!

hmm, ja har følelse noe mer vil dukke opp på naf testen :P vil eg få pisanslag hvor mye det vil koste få det fixet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naf har da inget dårlig rykte.

Den kjøpstesten er det MANGE som benytter seg av, og dem som klager er som oftest dem som har solgt bilen sin til noen.

Dette høres jo nesten ut som et rep.objekt og er ikke verdt prisen synes jeg, virker ikke som selger er veldig gira på og selge osv. Ta den for guds skyld på naftest, deretter får du en liste med feil, og så ringer du møller og får en liste med pris på alt det som skal fikses, og viser dette til selger og sier at det er summen han skal slå av i prisen:)

Good luck:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naf har da inget dårlig rykte.

Den kjøpstesten er det MANGE som benytter seg av, og dem som klager er som oftest dem som har solgt bilen sin til noen.

Dette høres jo nesten ut som et rep.objekt og er ikke verdt prisen synes jeg, virker ikke som selger er veldig gira på og selge osv. Ta den for guds skyld på naftest, deretter får du en liste med feil, og så ringer du møller og får en liste med pris på alt det som skal fikses, og viser dette til selger og sier at det er summen han skal slå av i prisen:)

Good luck:)

Tja joda, eg har jo fått bilen fra 170 til 150 tusen også skal eg jo få et nytt utgangspunk med naf testen så pris er ikke ferdig diskutert emne med han ;) får bare håper ikke er for grove feil så er snakk sykt mye casH :O men bilen var stort sett hel og pen par ting som må byttes men eg tenker sånn viss de tingene skulle vært helt nytt på den bilen hadde sikkert selger for en god del mer for den så går vell litt begge veier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, men i dette tilfellet er det DU som skal kjøpe bil, og bilen er det mangler på. Kjør løpet og ta en NAF test så diskuterer du pris med selger etterpå. Jeg hadde ALDRI gitt 150.000kr for en bil som må reppes for 20.000kr.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. ja er for så vidt godt poeng, Men får se ka som kommer på NAF test og evt bedre pris. :) Er litt bekymret for elektronikken egentlig når sånn låsen på bagasjerommet ikke funker, lysene inni bilen under setene og sånn ikke virker og alarmen fungerer ikke når bilen er låst så er ikke det akurat det beste tegnet da men, ka kan det gjøre at dette har skjedde siden bilen har jo stått i ro siden desember og før det virket det bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider