Gillis Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei, Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i nye lykter til mi Omega 99 mod. Den har orig. xenon på nærlysene. Har "googlet" litt, men finner "bare" linselys, angeleyes osv... Finnes det uorginale lykter som jeg kan bruke - og samtidig flytte over xenon lysene. Gjerne sorte/sotete lys... Takker for hjelp.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 sorte som i sotet glass eller sotet bakgrund? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 du kan sjekke på http://www.gatebil.eu der selger dei billige linselys, med sort bakgrunn Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gillis Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Takk for kvikk respons... :-) Linselys...? Er det en xenon-look..? Tenkte på sort bakgrunn... Skal sjekke ut disse sidene... Takker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Linselys er som navnet tilsier. Lyset kommer igjennom en linse. Det er det som er vanlig å ha i nærlys på nyere biler. Hvis du har tenkt til å ha lovlige lykter med xenon i nær sliter du nok litt. De på gatebil.eu har ikke uttak for automatisk høydejustering og dermed er det ikke lovlig å ha i nær. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 de på gatebil passer heller ikke xenon satsen din over i desverre. Tror en kun får orginale GM lamper som satsen din passer over i. Å har du orginal xenon på den så er det linselamper som sitter på den. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 DEPO har lykter for biler med orginal xenon. Sjekk ebay.de Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Er då mulig og skjære til so du får plass til original xenon i dei vanlige linselyktene, Gomega har jo bl.a gjort det:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Vel å merke at det var med H1 xenon pærer. Altså H1 sokkel og xenon pære, slik du får i et H1 ommbyggingskitt. Xenonpæra var litt for stor for hullet, dermed gikk det å borre opp bittelitt, men det er ikke mulig med D2S sokkel som det er originalt. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ah, eg som har misforstått då:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gillis Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Takker... Har sjekka ebay.de... - men, går det ikke å få kjøpt disse greiene uten å by...? Kanskje det går - på DEPO..? - er så dårlig i tysk at jeg skjønner ikke alt på de sidene... Skulle også ha hatt en sånn spoiler på bakluka, uten br.lys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Denne kan være kjekk å bruke hvis du driver på tysk ebay ;) http://www.google.no/language_tools?hl=no den vingen kan du få tak i på de aller fleste stylingnettbutikkene som selger deler til omega. F.eks BSbildeler, trolltuning osv. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gillis Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hmmmm... Thanks... Ser ut som at alle uoriginale lys er alt annet enn xenon..... Jeg vil ha et sett med xenon, klart glass og sort "bakgrunn"... Det går vel neppe... Siden "opphenget" i den ene lykten min er knekt (av tidligere eiers hardhendthet) så må jeg vel - kanskje kjøpe en original lykt hos Opel forh. til den nette sum av 4850.- NOK...... UGH... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Du kan jo ta av glaset på dei lyktene du har, og lakke svart alt som kan vere svart, det blir det samme som originale lykter med sort innmat:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hmmmm...Thanks... Ser ut som at alle uoriginale lys er alt annet enn xenon..... Jeg vil ha et sett med xenon, klart glass og sort "bakgrunn"... Det går vel neppe... Siden "opphenget" i den ene lykten min er knekt (av tidligere eiers hardhendthet) så må jeg vel - kanskje kjøpe en original lykt hos Opel forh. til den nette sum av 4850.- NOK...... UGH... Det er å få DEPO lykter med sort for orginal xenon. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg