GNATSUM Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Jeg har gone in 60 sec orginal filmen fra 70 tallet på DVD, den er lett å få tak i!!!!!! men koster litt penger i frakt ol. ;-) Har også den orginale Fast and the furious på dvd, fra 50tallet. :usa: Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 hvor hentet du det fra? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by Jonte hvor hentet du det fra? Amerikansk internett butikk. DVD store, hvor du bare søker etter bilfilmer, så kommer masse!! Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Originally posted by GNATSUM Har også den orginale Fast and the furious på dvd, fra 50tallet. :usa: trur jeg ikke før jeg ser det.. bullshit den som kom i fjor er vel den første.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Originally posted by Schlasken trur jeg ikke før jeg ser det.. bullshit den som kom i fjor er vel den første.. er ikke BS det.... Den er ganske kjent og har verdens feteste biljakt med... :) Hollywood bare kopierer det gamle og gode Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 hmm.. ok da.. faen jeg hater opg ta feil :mad: :) :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Gone in 60 seconds fra 70 tallet har de jo på laserworld i oslo Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 hvor kan jeg laste ned orginalet til tf&tf da? jeg har aldri hørt om den jeg.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet August 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 Originally posted by Schlasken hvor kan jeg laste ned orginalet til tf&tf da? jeg har aldri hørt om den jeg.. kjøp den på dvd!!! vet ikke hvor du får lastet den ned Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 25, 2002 Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 heter originalene også "the fast and the furious" og "gone in 60 seconds" ?? hvor selges disse på dvd? helst på web.... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 25, 2002 Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 hehehe Gone in 60 Seconds (1974) :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by Ratata hehehe Gone in 60 Seconds (1974) :D Noen som har DVD brenner så lager vi kopier for en rimelig penge? :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by Era Noen som har DVD brenner så lager vi kopier for en rimelig penge? :D :D :D Era Spanderer dere brennern og filmen skal jeg svi jeg ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by Era Noen som har DVD brenner så lager vi kopier for en rimelig penge? :D :D :D Era Akkurat passe årgang for deg det der :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by LilleGud Spanderer dere brennern og filmen skal jeg svi jeg ! ;) hehe Kunne vel tenke meg det ja :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg