Gå til innhold

Hva syns folk om In-Phase?

Ranger emnet

Snutta

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Sitter å kikker på noe billighøytalere, og da kom jeg tilfeldigvis over noen InPhase Høytalere, som var grisekule! :P

Jeg skal ha noe grisebillig, som duger. :P

http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/inphase_xtp52nd/88/vis_prod/780#

Da tenkte jeg kanskje disse gjorde det?

Noen som har noen formening?

Inphase er et ukjent merke men er på vei..

Anbefaler deg å få tak i noen du kan høre på eller teste selv..

Hadde frontsett i min 850 + i bakdørene og det var suuper lyd.

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

InPhase er ikke SÅ ukjent. Norsk Elektroakustikk (bedre kjent som Morel.no) hadde InPhase-agenturet for en stund siden, og sluttet. At det var Bilradiospesialisten som "tok over" overrasket meg alldeles ikke (forøvrig ironisk at en butikk som kaller seg Bilradiospesialisten selger så mye bajs forresten).

Om man vil vite hva som var årsaken til at Norsk Elektroakustikk droppet InPhase kan man sikkert sende ham en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke akkurat jævla bra heller

jeg har brukt under 5000kr på det så kom ikke å si at 136 db til under 5000kr er dårlig av 2x10 tommere...

Da er du inkompetent...

Og uansett ville spilt høyere med en bedre forsterker...

ADS er ikke noe å stille opp med men den funker..!

Kjenner folk som har brukt 70 000 på annlegg og er såvidt over 140db.

stor nok kasse så går det bra!

97182-908871.jpg

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det blei faktisk ingen av delene, fikk et Earthquake frontsett til samma prisen. Så slo til ;)

http://di1.shopping.com/images1/pi/91/63/2c/20290383-100x100-0-0.jpg

http://www.caraudiocraze.com/speakers/5-25-speakers/earthquake-vtek-52-5-25-400w-speakers/prod_754.html

Veldig like de der... :P

Fornøyd jeg hvertfall ;)

Dette er nok en mye bedre løsning skal du vite!

Det er flere grunner til at vi takket nei til et videre samarbeid med Gary og hans rosa høyttalere og vi angrer ikke :boxing

Pris og farge bør ikke være avgjørende for hvilke produkter en velger. Lydkvalitet og byggekvalitet er det som virkelig betyr noe, men dette finner de fleste ut av etterhvert som tiden går.

Lykke til med produktene!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en mye bedre løsning skal du vite!

Det er flere grunner til at vi takket nei til et videre samarbeid med Gary og hans rosa høyttalere og vi angrer ikke :boxing

Pris og farge bør ikke være avgjørende for hvilke produkter en velger. Lydkvalitet og byggekvalitet er det som virkelig betyr noe, men dette finner de fleste ut av etterhvert som tiden går.

Lykke til med produktene!

Mvh

Pål

Du har rett i det, men når man har 400kr, må ha et frontsett. Da har man ikke mye til valg. ;) Men fornøyd med di jeg har, også fikk jeg faktisk putta inn subbene mine.

2x10" Fence Audio Subber.

Drevet av en 500W Fence forsterker.

De dunker, kanskje ikke noen super kvalitet, men det er lyd, og da er det ikke så viktig for emg akkurat nå. Er student, og trengte litt lyd, og det har jeg faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt under 5000kr på det så kom ikke å si at 136 db til under 5000kr er dårlig av 2x10 tommere...

Da er du inkompetent...

Og uansett ville spilt høyere med en bedre forsterker...

ADS er ikke noe å stille opp med men den funker..!

Kjenner folk som har brukt 70 000 på annlegg og er såvidt over 140db.

stor nok kasse så går det bra!

97182-908871.jpg

ja jeg er inkompetent :) men har ihvertfall skjønt at inphase er no søppel i motsetning til andre inkompetente personer på forumet her ;)

bruker man over 70 høvdinger å bare kommer så vidt over 140 så har man ikke peiling på hva man driver med....punktum slutt

Team Re-Loud Stian

NM mester 2008 Street A 155,5 dB

2010..sannsynligvis Street A

B2, Atomic

Lenke til kommentar
Del på andre sider