Fzr250 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Har akkuratt kjøpt meg BMW cab e36, men seta er så *** møkkete. Har hørt litt rundt om og kjøpt litt diverse, men ser ikke ut til at noe blir rent. Noen som har vert bort i noe slikt, trenger å få seta reinere når sommeren kommer:) Hva skal jeg kjøpe? Mvh Kristian Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 "Top of the line" er swissvax leather care kit der du sender inn en bit av skinnet ditt f.eks fra under setet, og så lager de et sett med rens, farge og beskyttelse som varer lenge. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fzr250 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 "Top of the line" er swissvax leather care kit der du sender inn en bit av skinnet ditt f.eks fra under setet, og så lager de et sett med rens, farge og beskyttelse som varer lenge. Hørtes ikke dumt ut, Hvor finner jeg dem og hva koster evnt noe slikt da? Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hørtes ikke dumt ut,Hvor finner jeg dem og hva koster evnt noe slikt da? http://www.swissvax.no ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg