ivers Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Det er sikkert blitt tatt opp før - ikke hat meg for forslaget. Jeg mener at man burde ikke slippe inn brukere her under 18 år.. Bil er bil - man har ikke lappen før man er 18. Det blir litt teit å slippe inn alle disse "Bruk vett ligg bredt" - 16åringene som knapt vet hvordan de skal gire. Det er bare en liten ytring fra meg.. Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 For oss som har bil men ikke lappen før om et år da? Stenge oss ute? Weee! :rolleyes: Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Synes ikke de trenger å bli utestengt pga dette. Så lenge folk er interessert i bil og alt som har med det å gjøre kan de vel være her? Stenge folk ute kan man vel heller gjøre med de som ikke kan oppføre seg og bare slenger dritt? - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by capri-pia Synes ikke de trenger å bli utestengt pga dette. Så lenge folk er interessert i bil og alt som har med det å gjøre kan de vel være her? Stenge folk ute kan man vel heller gjøre med de som ikke kan oppføre seg og bare slenger dritt? Problemet er at de ikke kan oppføre seg :rolleyes: Og - jeg er så DRITT LEI av "Bruk vett, ligg bredt, uten brekk med feilhjulstrekk" De kan jo knapt gire :P Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Jeg synes nå jeg iallefall for min del oppfører meg.. Tror det er et fåtall som ikke oppfører seg.. Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by ivers Problemet er at de ikke kan oppføre seg :rolleyes: Og - jeg er så DRITT LEI av "Bruk vett, ligg bredt, uten brekk med feilhjulstrekk" De kan jo knapt gire :P Joda.. Men da kan du jo evt slenge de på ignore-lista di til det blir gjort noe med saken(om det skjer da). :) Verre er det jo ikke - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by ivers Det er sikkert blitt tatt opp før - ikke hat meg for forslaget. Helt riktig, dette er tatt opp mange ganger. Og dette er ikkenoe å diskutere. CLOSED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg