Gou Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 der va den nya bakluka ankommet.. så da blir den igjensveist å godstelt til sommeren.. (btw.. noen så har ei takvinga liggandes ?) men så va det detta skiltet då.. noen så har noen gode forslag.. hadde en liten plan med Golf IIII skiltinnfelling i 6N bakfangar.. !? men dokke så har vært på polo treff å sånt , dokke må vel ha noen gode forslag til meg ? :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Golf IV skiltinnfelling blir klart penest. Sett igang med plastsveising :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 skal du gjere det skikkelig med skiltlys og da eller??? plassere skiltet i "søkket" i fangeren da? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 hehe, virker som det kommer endel 6N`er med sveiset bakluke til sommeren. Hva med å gjøre noe nytt? istedet for å være mainstream med skiltet i bakfangeren.. Finnes mange alternativer hvis man har litt fantasi ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Ikke meningen å være guffen her, - men jeg synes ikke det er noe fint med "flat" bakluke. Jeg synes at både fronten og bakenden på bilene har et "ansikt" - og når skiltet på Golf og Polo blir fjernet så er det omtrent som å transplantere nesa... Eller er jeg bare gammeldags? Knut Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by TurboKnut Eller er jeg bare gammeldags? Ja Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Clean luka men behold skiltet på org plassering... just my 0.02$ btw takk for handelen.... ble en laaaang og slitsom tur hjem Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Blueboy skal du gjere det skikkelig med skiltlys og da eller??? plassere skiltet i "søkket" i fangeren da? gamle skilt lys blir såklart tatt vekk å sparkla igjen.. ny skiltbelysning kommer.. må bare finne meg en golf IIII bakfanger :D *leite leite* Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by nitewlkr Clean luka men behold skiltet på org plassering... just my 0.02$ btw takk for handelen.... ble en laaaang og slitsom tur hjem takk for d tipset.. får se ka eg finne på.. blir nok en smule påvirket av mitt søskenbarn så hele tiden kommer me løgne id`r :cool: off.. forstår at det gjekk litt tid hjem over ja.. standard når det snør vettu :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 carline tuning lager en fanger med skiltinnfelling og skiltlys... det er jo et alternativ......... http://www.carlinetuning.com/pages/p_stossst_vw.html Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 den var pen. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by PrinsWilhem den var pen. den passer nok best til 6NF:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 ups, pen var den hvertfall.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Ingo Noak også har en slike en.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 fine bakfangere.. men har litt lyst å få til med Golf IIII innfelling i 6N bakfanger.. håpe å få te det.. har folk så har plastsveist i alle år så alt eg trenge e ein Golf IIII bakfanger... hmm.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg