mathiashel Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei. Sitter å gleder meg til forza 3 kommer ut. Vansklig å finne noe informasjon om hva som kommer fra forza 2 til forza 3, noen som vet? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Er en tråd om forza 3 allerede!! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Dessuten vet ingen av oss noe om Forza 3, ingen vet engang om det kommer ut ettersom det ikke har blitt annonsert. Turn10 jobber med noe de kaller "the next big thing", men vil ikke avsløre om det er et Forza-spill. Alt du leser om Forza 3 er rykter. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Dessuten vet ingen av oss noe om Forza 3, ingen vet engang om det kommer ut ettersom det ikke har blitt annonsert. Turn10 jobber med noe de kaller "the next big thing", men vil ikke avsløre om det er et Forza-spill. Alt du leser om Forza 3 er rykter. Forza 3 er sikkert at kommer jo. Turn10 og de andre utviklerene la ut noen bilder av biler som skal være der. De lå ute på nettet i minutter før de ble borte igjen Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Det kommer i løpet av 2009 står det på gamespot..kan jo hende det blir forsinka..men det kommer..det kommer sikkert ikke til og skuffe de som liker forza fra før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://www.forzamotorsport.net Når det er bekreftet at Forza 3 kommer ut, vil du finne det på denne siden. Jeg har ikke sett noe info der, og det er ikke første gang at det har blitt "lekket" både falsk artwork og produksjonsdokumenter fra kommende spill. ;) Som sagt, vi lener oss tilbake og venter på offisiell info. Da vet vi helt sikkert hva vi har i vente. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 sok etter forza 3 på http://www.gamespot.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://www.forzamotorsport.net Når det er bekreftet at Forza 3 kommer ut, vil du finne det på denne siden. Jeg har ikke sett noe info der, og det er ikke første gang at det har blitt "lekket" både falsk artwork og produksjonsdokumenter fra kommende spill. ;) Som sagt, vi lener oss tilbake og venter på offisiell info. Da vet vi helt sikkert hva vi har i vente. Turn10 som la ut bildene da... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Turn10 som la ut bildene da... Nei, bildene kom ifølge ryktene fra websiden til et designfirma som tidligere har designet menyelementer for T10-spill. Likevel er det ingen grunn til bekymring, det er veldig sannsynlig at T10 sitt neste spill er et Forza-spill ettersom de selv prater såpass mye om det i PitPass-rapportene på Forza-hjemmesiden. :) Anyways, i tilfelle poenget ikke kom fram: Ingen vits i å spørre etter ny info om spillet siden det ikke finnes noen info. Alt som er bekreftet vil dukke opp på forzamotorsport.net. Jeg er selv temmelig ivrig på ny info, har sjekket pitpassreportene hver uke siden i sommer. :win Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Likevel er det ingen grunn til bekymring, det er veldig sannsynlig at T10 sitt neste spill er et Forza-spill ettersom de selv prater såpass mye om det i PitPass-rapportene på Forza-hjemmesiden. :) Jeg er selv temmelig ivrig på ny info, har sjekket pitpassreportene hver uke siden i sommer. :win Ja, etter det jeg har hørt er det Turn10 og de der svenskene =P som har utviklet F3... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Håper det blir noen rallybaner også på Forza 3. Lite sannsynlig, men man kan jo håpe :p Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) Hehe, til dere som gleder dere tell forza 3 kommer ut, så kan jeg si såpass mye at det kommer i oktober/november 2009 ;) Dere lurer vel på kilde? En " insider" i Microsoft Norge, nærmeresagt Xbox avdelingen :D Så da ere bare tell å glede seg som små unger! :D :watchout Endret April 5, 2009 av Cosworthking Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, til dere som gleder dere tell forza 3 kommer ut, så kan jeg si såpass mye at det kommer i oktober/november 2009 ;)Dere lurer vel på kilde? En " insider" i Microsoft Norge, nærmeresagt Xbox avdelingen :D Så da ere bare tell å glede seg som små unger! :D Den informasjonen denne personen sitter med er nok bare BULLSHITT Er nok bare løse rykter om når spillet skal komme ut enda. rolfi: Håper det kun blir asfaltbaner på forza 3, men i et litt mer variert format (Gateløp, bane, point to poin osv..) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Den informasjonen denne personen sitter med er nok bare BULLSHITTEr nok bare løse rykter om når spillet skal komme ut enda. rolfi: Håper det kun blir asfaltbaner på forza 3, men i et litt mer variert format (Gateløp, bane, point to poin osv..) He he, javel?? Hakke sagt at det var no rykte jeg, nærmere sagt fakta:ass: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) Ok. Om dette er fakta, hvorfor er det ingen andre kilder som har dette oppført hos seg? (Tenker da på gamespot, ign o.l. sider!) Samt at mine kilder sier per dags dato at det er planlagt utslipp i slutten av 09. Og da har de ikke tatt med den obligatoriske utsettelsen PGA bugfix! ;) Om dette hadde vært harde fakta hadde vell turn10 lansert ut nyhet om at det faktisk er bekrefta at spillet kommer den datoen? Endret April 5, 2009 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg