Gå til innhold

Forza 3

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nei vi får se da da vett mækk, hvem som har rett eller ei! ;)

Hvem er dine kilder da mister har alltid rett?

Mine mer personlige kilder er bekjente av meg som jobber i Xbox Norge, samt noen jeg bare har litt kontakt med som jobber i Microsoft.

Andre er folk som har litt høyere stillinger i forskjellige spillleverandører rundtom i verden.

I tillegg så er jeg titt og ofte inne på diverse sider som Feks Gamespot, ign osv.

Også regner jeg med at det hadde vært litt mer stuff om forza 3 på de sistnevnte OM turn 10 hadde fastsatt slippdato.

Tror mer kilden din innehaver informasjon om NÅR de tror de er ferdige med spillet.

Og til den siste komentaren din: "mister har alltid rett".

Ingen vits å bli kjepphøy her nå. Jeg påstår ikke at jeg har rett, jeg sier bare at jeg er skeptisk til DIN informasjon.

Jeg er alltid litt i tvil på mine egne kilder. Det burde du og være siden ingen av de spillsidene ikke har noe annet enn "TBA 09" på sine sider så er nok dette ikke 100% til å stole på.

Jeg tror nok mer på din kilde den dagen flere spillsider begynner å forandre sine utslippsdatoer til Høsten09 eller 4. kvartal. Noe i den duren.

Forstår du?

Derimot hadde du kunnet bekrefte at denne informasjonen kommer i fra turn 10 sine folk så skal jeg nok tro på deg.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2009 kan dere bare glemme. Om det spillet kommer i år, nekter jeg å kjøpe det!

Skikkelige mesterverk tar tid å lage vet dere :D

Begynner de å pumpe ut versjoner som om de var EA blir det boikott!

Skal ha like mange forbedringer på 3'ern, som 2'ern var for 1'ern, basta :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta til kusina til dama til fetteren til hunden min kjenner en som jobber med Forza 3 og sa det kom til sommeren.

Jasså, du og kjenner hu?

2009 kan dere bare glemme. Om det spillet kommer i år, nekter jeg å kjøpe det!

Skikkelige mesterverk tar tid å lage vet dere :D

Begynner de å pumpe ut versjoner som om de var EA blir det boikott!

Skal ha like mange forbedringer på 3'ern, som 2'ern var for 1'ern, basta :D

Helt enig!

Forza 2 holder meg fortsatt med MYE selskap selvom xboxene dør 1 etter 1!

Kommer det et forza til FØR slutten av 2010 så blir jeg litt sur. Da kan de heller komme med flere baner og biler om de absolut MÅ tjene penger! eventuelt stylingpakker o.l!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider