Sinko Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 er det orginalt lagt opp ledninger for høytalere bak? så bak på spillern min i dag og var i alle fall noen ledninger der men jeg lurer mest på hvor de ligger og hvor de er trukket hen? Mvh Sindre Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 om du har en bil som er levert med høyttalere i bakdørene orginalt så må det jo være lagt opp ledninger =) isåfall går de langs kanalen under listene der og opp langs b-stolpen ut i døren :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 nei, er vist ikke høytalere i bakdør orginalt, helt erlig vet jeg faktisk ikke, men tror ikke det er det men det går fortsatt kabler ut av spilleren for høyre og venstre bak, mulig det bare er kontakten som har noen ledningsstumper stikkende ut for lett tilkobling? Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 kan hende det er lagt opp da ja ;D isåfall er det sikkert bare å fiske frem ledningene i hullet i døra. Digg når ledninger er ferdig lagt opp :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg