Ælen! Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Skal sjøl inn i cssbn no i august, har lyst å få med meg lastebil sertifikat osv, ka er sjangsen for det? :) Gjerne fra noen som faktisk har vært der! ganske stor om du faktisk står på litt under rekrutten :) og enda større om du har noe maskinbakgrund. Hehe...=)Bra du trives da. BTW: long time no see. Hils heimant da.:yak: Fikk ikke være med i army`n jeg, av diverse årsaker =( lenge siden sist ja:P har hatt godt av ett år i Hæren du også tror jeg ;D BTW 36DTD(dager til dimming) :D någet lei nå på slutten kan man tro :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Får håpe eg får meg nokre sertifikater da, har på gravemaskin og på teleskoptruck(c1,c2) fra før av, håper det er nok som bakgrunn:P Endret Mai 31, 2009 av Titus89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg