740 230k( Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 noen som har vært borti at han får alt før my bensin? bruka kansje rundt hall tank på ca 5 mil, vanskelig å sei, men den får ALT før my. . litt tongstarta, når den har starta så må æ håll han på turtall i ca 1 menutt før den går reint. . Når den går reint går den veldig høgt på tomgang. . Det som er gjort fra før: større bensin pumpe, større bensintrykk regulator, nån andre dyse, større turbo og chippet. . Trur sjøl kansje at det kan vær nå i hjærn eller chippen. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 sett på att den orginale trykk rekgulatoren og dei orginale dysene, juster trykke til 1 - 1,2 bar på turboen, så fungerar det sikkert greit.. :) for du får ikkje meir enn 240 hk max av ET sprute. da må du over på hl2,4 sprute, eller data sprutt. eller prøvd ei anna chippa hjærne, og kansje prøvd en ny LMM! :) vist den er ødlakt, eller vært tukkla med. kansje tomgangs dysa er dårlig? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 okeij takk før svar. . så du trur at den originale btr e nokk stor da? trur ikke at det e kaldstart dysa, den e lik uansett om den e varm eller kald. . lmm e iordn har prøvd en anna, å har målt på den æ har. . å da stæmt alt;) det e sagt at det e skifta dyse, men nomre på dysn hør te 740 turbo, men ikke sekker på om det e te ET eller FT;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 nu har æ fløtta forskjellige deler fra min til en annen det var Hjernen, sluttsteget, lmm, BTR og dyse motstandene. . men den bilen gikk klokkerent. . Noen som har noen tips? og noen som hvet hvor radiostøy releet sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaiko Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 nu har æ fløtta forskjellige deler fra min til en annendet var Hjernen, sluttsteget, lmm, BTR og dyse motstandene. . men den bilen gikk klokkerent. . Noen som har noen tips? og noen som hvet hvor radiostøy releet sitter? Kjent problem med et og bruke mye bensin. men en ting du kan sjekke er temp føleren som sitter under innsuget. da mener jeg ikke den som er te instrumentet. men den med 2 pinner som er til hjernen. det har jeg selv hatt problem med. ohm den og se hva du får. husker ikke hvor stor motstanden skal være på den i de forskjellige tempraturene jeg men er en vanlig ntp føler. Siter - 90 Volvo 740 16-Valve Snurre - 89 Volvo 740 16-Valve Snurre - 86 Volvo 740 Snurre cooler - 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil. Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 e det nå bankesensor på et`n? e det nån som har vært med på at dysn kan vær åpen konstant når di får bensin trøkk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.