Gå til innhold

Parkerings vakt på stuketur ;)

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Sinnsykt fett. Vi står ofte feilparkertder. Skal ta med dette bilde og vise det hvis en parkeringsvakt kommer å klager hehe...

PS: Dette er byens beste kebab!!!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. byens beste kebab, men ett hælvete å få parkert der! er i MP'en (snart ferdig... juhhuu!) så vi får rabatt, men ville kjøpt kebab der uansett!

hehe.. han fyren som står i kassa der pleier å rope når de kommer fra trafikketaten.. og vips så er stedet neste tomt for folk.. fint for de som har parkert lovlig.. pleier å være litt kø der vettu! :D

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er parkeringsvakter har en hemmlig hilsen a'la frimurerlosjen og er immune mot bøter :D

Jobber i et annet privat P-firma deltid og må si at det er deilig å kunne parkere gratis, og slippe å tenke på bøter......for hvis jeg får en er det bare å ta den med på kontoret og annullere den ;)

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Vi som er parkeringsvakter har en hemmlig hilsen a'la frimurerlosjen og er immune mot bøter :D

Jobber i et annet privat P-firma deltid og må si at det er deilig å kunne parkere gratis, og slippe å tenke på bøter......for hvis jeg får en er det bare å ta den med på kontoret og annullere den ;)

...jævel! :cool:

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europark ja......:mad: Var på Sjølyst for et par år siden! Inne på parkeringsplassen foran hovedinngangen sto det en bred bil, litt for bred for parkeringsruta! Bilen ved siden av sto dermed litt utenfor oppmerkingen, det samme med den neste o.s.v.! Jeg ble også stående litt over i ruta ved siden av! Da vi kom ut igjen hadde selvfølgelig disse bilene reist og på frontruta lå en bot pålydende kr 500 for parkering over to ruter.... Hjem igjen og ringe europark! Måtte sende skriftelig klage.. Skrev og klagde, med tegning og forklaring! Det gikk tre uker så kom det purring på ubetalt gebyr! Ga faan og etter et innkassovarsel til kom endelig svar på klagen og jeg slapp faktisk! En måned senere kom innkassoregning på gebyret! Gjett om jeg tok en telefon... Fikk bare beskjed om å sende skriftelig klage igjen! Jeg ga klar beskjed om at jeg kom til å anmelde saken, og kontakte VG! Etterhvert fikk jeg faktisk snakke med en saksbehandler som ikke ville si navnet sitt! Jeg tror han har hatt bedre dager på jobben! Fikk annulert hele saken, og fikk kvittering på det! Sendte de ei regning på 500 kr for tapt arbeidsfortjeneste og tlf utgifter, men de har ikke betalt den ennå gitt....

Helt utrolig at slike firmaer i det hele tatt kan brukes til å irettesette andre som gjør feil! Kjeltringer!

Men det beste var egentlig det som sto i svaret på klagen! Husker ikke ordrett, men det sto at det ikke var noen vits i å klage neste gang jeg fikk gebyr, for den klagen ville ikke bli tatt til følge :D Så nå er jeg fritt vilt for Europark, de kan gi meg gebyr uansett hvor lovlydig jeg parkerer..... Vi får nå se!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår