OlleellO Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Andeeh Mye koster det for en kebab der a? :D 50 spenn med 0,8 liter drikke (før klokka 24) "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 og etter det koster den 57 med 0,5liter flaske...spiser det nå...digg:) ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Husker ikke akkurat hva det koster i farta, men den er ikke dum. Men jeg syntes jommen at beirut er bedre (off topic?:rolleyes:) Jeg bor faktisk like borti gata fra bislet kebab house. Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg