Volvo 740 racing Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 (endret) alex_89_p skrev: Ser ikke problemet ditt, Eirik? Det er bart i Oslo så hvorfor ikke kjøre på sommerdekk? Du skjønner ikke det? vel du vet det hvite stoffet som kalles snø. det som ligger som brøytekanter? DET SMELTER og renner ut i veien......om kvelden så FRYSER DET TIL IS! ISFLEKKER, har du hørt om det?! DET ER SÅNNE FLEKKER SOM FOLK HAR KJØRT SEG TIL DØDE PÅ!!!!!!:chairshot Det er sånne idioter jeg passer på at ikke kommer over i min kjørebane og fronter med meg!!!!!! seneste tilfellet jeg vet om er en 50 sone! Endret Mars 19, 2009 av Volvo 740 racing skriveleif Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja, men på dagen er det fortsatt bart. Var ikke så mye is igår kveld heller, og jeg bor ikke i Oslo en gang. Så går fint å kjøre på sommerdekk nå gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hehee, prøve gofelga på yarisen til mor erik? Fikk du lov til det da? Jeg legger om til sommerdekk etterpå! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 alex_89_p skrev: Ja, men på dagen er det fortsatt bart. Var ikke så mye is igår kveld heller, og jeg bor ikke i Oslo en gang. Så går fint å kjøre på sommerdekk nå gitt. Helt riktig. Det er iallefall ikke uforsvarlig å kjøre på sommerdekk på dagtid i Oslo nå. Derimot tidlig på morran og kvelden, da hadde jeg latt bilen stå.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 CivicLars skrev: Har nå hørt om folk som har dratt nordfra for å få seg en BP/BR bil jeg da... Enklere å få solgt. hehe...noe du har hørt ja...tror rustfrie biler nordfra er enklere å selge enn rustholker i saltstrøket bærum og omegn! BR regga civic...ekstremt fett! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 dca skrev: hehe...noe du har hørt ja...tror rustfrie biler nordfra er enklere å selge enn rustholker i saltstrøket bærum og omegn! Br regga civic...ekstremt fett! +1 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Haha! Legg om til sommerdekk dere, så SKAL vi se hvem som ler best! Sier bare Oslo mandag 23.03.2009:tannløs::kiss Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Volvo 740 racing skrev: Haha! Legg om til sommerdekk dere, så SKAL vi se hvem som ler best! Sier bare Oslo mandag 23.03.2009:tannløs::kiss Ja vel? Tror du kollektivtrafikken stopper opp da også eller? T-bane/trikk/buss én dag skal til og med jeg klare. Snøen som evt. faller ned nå fremover blir borte dagen etter igjen uansett.. Null stress. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Angående de latterlige skiltdebattene deres så kan man få hvilke bokstavkombinasjon man vil over alt. (Så lenge det er en kombinasjon som er i bruk) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Som alle andre år, så kommer det til å snø litt til før sommer'n kommer. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 DCA skrev: hehe...noe du har hørt ja...tror rustfrie biler nordfra er enklere å selge enn rustholker i saltstrøket bærum og omegn! BR regga civic...ekstremt fett! Nybil da, taterbarn! Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 CivicLars skrev: Nybil da, taterbarn! jeg har nybil...taper... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Volvo 740 racing skrev: Du skjønner ikke det? vel du vet det hvite stoffet som kalles snø. det som ligger som brøytekanter? DET SMELTER og renner ut i veien......om kvelden så FRYSER DET TIL IS! ISFLEKKER, har du hørt om det?! DET ER SÅNNE FLEKKER SOM FOLK HAR KJØRT SEG TIL DØDE PÅ!!!!!!:chairshot Det er sånne idioter jeg passer på at ikke kommer over i min kjørebane og fronter med meg!!!!!! seneste tilfellet jeg vet om er en 50 sone! Da hjelper piggfrie vinterdekk deg kjempe masse! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 JChE skrev: likt hverken felgene eller bilen. Ikke jeg heller. Og bilen i seg selv er helt forferdelig å kjøre, og speedometeret ligger 5 meter inn i dashbordet. Men hva er galt med å kjøre med sommerdekk/felger nå? Bare det er tørt, og greit på veien er det helt prima føre å kjøre på. På glatta er det ikke bare bilen som teller, da er det føreren og. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Idioten hadde plutselig parkert rett utenfor her en dag.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg