Yalokin Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe! Jeg har en kompis som har en Polo 96mod 1.4l 44kw. Det startet med: Bilen begynnte plutselig å dø ut/fjuske da han lå i 4 gir med pådrag, når han kom inn i mot rundkjøringer/veikryss å clutchet sank turtallet så mye at bilen stoppet. Etter dette begynte bilen å putre litt mer enn normalt, dro dårligere i bakker. Det første som slo meg var at bilen ikke tente på alle pluggene. Har byttet Fordeler Rotor Pluggledninger Plugger Bilen er like jævlig! Ønsker innspill på hva dette kan være!? Mvh Niko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 For meg høres det ikke ut som et elektrisk problem, men dere sjekket vel at den faktisk tente på alle pluggene etter dere byttet deler? Jeg satser kortene mine på dårlig drivstoff tilførsel. Sjekk luftfilter, forgasser(flotør, spjeld, dyser (blås rent)), drivstoffilter(tømmes) drivstoffpumpe. PS: til neste gang. Lite vits og bortkastet penger og bytte deler før dere faktisk vet at feilen ligger der. Det elektriske systemet på bilen er ganske enkelt å kontrollere for feil. Menmen gjort er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg