Mikke Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Jeg lurte på om noen av dere har vært borti eller eventuelt har Lexus IS200.. Det jeg lurte på er om det er noe forskjell på IS200 sport og is 200 tte kompressor (utenom kompressoren da) Er det eventuelt dyrt og sette på en kompressor på en vanlig IS 200 ? Eventuelt hvilke firmaer som kan gjøre det. ESS-tuning har vel bare spesialisert seg på BMW? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 når jeg jobbet på toyota verksted hadde vi inne en is200 som hadde fått etter montert kompressor, husker ikke hvem som hadde montert den, men det var i hvertfall toyotaverkstedet som hadde ordnet det for han... tror det var snakk om ca 50k for jobben... Men helvete så gøy den bilen var å kjøre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 ok. Takk jeg får prøve og snakke med noen på Toyota. Sjekke om dem vet noe mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Mikke ok. Takk jeg får prøve og snakke med noen på Toyota. Sjekke om dem vet noe mere. Jeg tok noen søk på nettet etter dette. Det finnes mange lexus klubber o.l. hvor flere har gjort dette. Let og du vil finne! Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Mikke Jeg lurte på om noen av dere har vært borti eller eventuelt har Lexus IS200.. Det jeg lurte på er om det er noe forskjell på IS200 sport og is 200 tte kompressor (utenom kompressoren da) Er det eventuelt dyrt og sette på en kompressor på en vanlig IS 200 ? Eventuelt hvilke firmaer som kan gjøre det. ESS-tuning har vel bare spesialisert seg på BMW? :) Toyota tar denne jobben men det koster endel!45k tok dem for ca 2mnd siden,men da hadde de visst tabbet seg ut..For de skulle egentlig ha 90k! for det!:rolleyes: :eek: Sykt men sant..Men den endte opp med godt over 200hk mener jeg å huske..Og den drooo BRA!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by L&D når jeg jobbet på toyota verksted hadde vi inne en is200 som hadde fått etter montert kompressor, husker ikke hvem som hadde montert den, men det var i hvertfall toyotaverkstedet som hadde ordnet det for han... tror det var snakk om ca 50k for jobben... Men helvete så gøy den bilen var å kjøre:D På minde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg