Gå til innhold

Nissan Skyline - Nøyaktig HVA stopper meg?

TomasK

Anbefalte innlegg

Hvorfor er eksoskravene for strenge i Norge for at en skyline skal kunne registreres. En original Skyline har vel både katalysator og "vanlige" avgasser som hvilken som helst annen bil??

Japan har vel strengere krav til utslipp enn det vi har her?

Er det noen dokumentasjon på at en Skyline ikke godkjennes pga utslipp, eller er det bare noe som henger igjen etter at Autofeil skrev at det var grunnen til at Bjørnstad Bils Skyline ikke var registrert??

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TurboKnut

Prisen på bilen varierer selvfølgelig. Jeg tok utgangspunkt i en R34 som er til salgs i Japan for rett over 300.000,- og det er en "knæsj-bil".

Selvfølgelig finner en billigere biler om man leter etter det.

Noen spesielle plasser du søker, eller blader du kjøper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japan har hatt mye slappere krav til utslipp en resten av verden helt frem til nå. nå har de de strengeste kravene i hele verden, det er derfor det ble slutt på produksjonen av turbo biler som Supra, Skyline, S15++ for de klarte ikke kravene.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[fanken innlegget over blei jo bare tull da sorry gutter.

men opel manta 400 er utgitt med orginalt med 14" felger foran og 15" felger bak da.

min gale manta med v8 motor var godkjent med 205/50 16 forand pluss 235/ 45-16 bak. dere ser bilde av den på hjemme isden min

så nå ser dere hva jeg skrev i alle fall.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. alt av manta 400 jeg har sett har hatt 15" felger forran å bak.. e d du som har den blåe taksenka asconaen?? fyyy t dæ isåfall.. stygg den asså..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by adidas_

hmmm.. alt av manta 400 jeg har sett har hatt 15" felger forran å bak.. e d du som har den blåe taksenka asconaen?? fyyy t dæ isåfall.. stygg den asså..

hvis du sjekker med opel norge får du en bekreftelse på det jeg sier. og hva du synes om bilen min er vell egentlig uvesentlig, jeg som skal like den. bryr meg ikke om hva andre mener des.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by totta

[fanken innlegget over blei jo bare tull da sorry gutter.

men opel manta 400 er utgitt med orginalt med 14" felger foran og 15" felger bak da.

min gale manta med v8 motor var godkjent med 205/50 16 forand pluss 235/ 45-16 bak. dere ser bilde av den på hjemme isden min

så nå ser dere hva jeg skrev i alle fall.

Hva i &%"#%&¤ har dette med skyline og gjøre!!!

Lære dere og poste gutter! :o Dvs poste riktig post på riktig thread og ikke minst svare på riktig thread

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Hva i &%"#%&¤ har dette med skyline og gjøre!!!

Lære dere og poste gutter! :o Dvs poste riktig post på riktig thread og ikke minst svare på riktig thread

Han svarte på det noen sa om at de ikke fikk godkjenne en Supra pga. forskjellig felg str foran og bak.

Ta deg en ronk og smil du nå. :D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en runk?

Kanskje du liker det, men vi andre har damer til slikt....SÅ smiler vi... :)

Men uansett....dette er bilforumet.net

linken du leter etter er: http://www.deiligst.no

Så hold dere til skyline-topicet nå da.

og hvis noen kan være behjelpelige med å få registrert en

GTS-T R33 så ring meg da.. ;)

Min kommer i februar.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TomasK

Jeg skal selge unna noen biler nå, og er sugen på noe annerledes (Skyline). Men nøyaktig HVA stopper meg i å få en slik bil godkjent? Tenker da på både GT-R og GTS-4/GTS-t (sistnevnte er mer prisgunstig da).

Vet ikke om det er nevnt - men letteste er å bla opp 520 for en som allerede har norske skilter :P

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider