Gå til innhold

Likt varmeapparat på alle mod`?

Ranger emnet

joachim_

Anbefalte innlegg

Er det samme varmapparat 'modul' i en 83 modell som i min 88 modell?? Mye arbeid å ta dette ut, så håper på kjapt svar sånn at eg slipper og ta det ut.!!! :)

skal visstnok være tilstrekkelig å ta det ut bare ved å ta ut midtkonsollen bare.men enklest å ta ut hele dashen da, iallfall på den bilen du skal ha det inni.er jo ikke så mye arbeid mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger absolutt ikke ta ut dashbordet for å få det til...men er klart, har man ute dashen av andre grunner så...

Bare demontere midtkonsoll og forsterkninger, går i grunnen veldig greit. Tar noen timer uansett.

Jeg hadde ute passasjerstolen (ikke pga av byttet), følte kanskje det hjalp litt=)

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger absolutt ikke ta ut dashbordet for å få det til...men er klart, har man ute dashen av andre grunner så...

Bare demontere midtkonsoll og forsterkninger, går i grunnen veldig greit. Tar noen timer uansett.

Jeg hadde ute passasjerstolen (ikke pga av byttet), følte kanskje det hjalp litt=)

var kje planen å ta ut dashen, blir vel midtkonsollen. + det rundt..

Men vist de er likt så er det vel bare å sette i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å gjør det samme i bilen min nå, men får faen ikke apparatet ut, sitter liksom fastklemt mellom kanalene til gulvlufta og luftinntaket på toppen så er ikke til å rikke:P

Noen tips til hvordan jeg skal få det ut?

Prøvd med litt rå makt?

Gjorde dette for ikke lenge siden, kom greit ut da...

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd med litt rå makt?

Gjorde dette for ikke lenge siden, kom greit ut da...

jau da, røska det ut i dag, men tror nok det blir en dritt jobb å få det inn igjen:P.

Men det laget med sånn isolasjon som ligger,

må det være dær eller går det greit uten? Med tanke på varme og plastikk osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider