Gå til innhold

slik protesteres det mot ny billov i utlandet

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

greit nok med en slik lov, skjønner tankegangen. men innbyggerne i dette landet må få såpass vrakpant for sine gamle biler at de har råd til å kjøpe nye! ellers er man jo kommet like langt, da reparerer de jo bare på de gamle bilene som på cuba.

men miljø debatten er gått litt langt. det er det ingen tvil om! og det er jo lett for de som sitter å styrer det landet å si at nå er det ikke lov med biler gammlere enn 2004 når de sitter der å tørker seg med 100 dollar sedler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bedre å protestere sånn en som her i Norge.

Suttre litt på et forum og kanskje skrive et sinna innlegg i kommentarene på dagbladet.

Så går det 2 uker så har alle godtatt endringen uansett hvor høl i hue det er.

Er sikker på at vi bilentusiaster hadde hatt et mye enklere liv om vi hadde klart å mobilisert oss å demonstrert.

Om organisasjoner som NAF og bilklubber rundtomkring faktisk hadde hatt en politisk agenda for å gjøre noe med dumme lover.

Eneste klubben jeg vet om her i Norge som faktisk gjør noe for å endre lover og regler er Amcar.

Synd NAF ikke har baller til å stå frem å si at dem KREVER ting. :hmmmmmmmmm:

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal aldri ha en ny bil uansett hvor feit lommeboka skulle være.. så får håpe det ikke blir noe slikt her til lands..
Ser for meg at du flytter opp til uniten en plass, oppi Minnesota eller noe slikt. Vet om en som studerer der, og han kjører rundt i en BMW 540, og han betaler ca5000 nok i året for forsikring, veiavgifter osv. :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal aldri ha en ny bil uansett hvor feit lommeboka skulle være.. så får håpe det ikke blir noe slikt her til lands..

Hahaha.. Sier bortskjemte'n som kjører 2000-modell merche ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Sier bortskjemte'n som kjører 2000-modell merche ;)

er nok en grunn til at jeg bruker den så lite som jeg gjør:P finner ikke sjela i en slik bil, noe man gjør i en gammel bil;)

Din bil leverer desto mer valuta for penga da ruzlebiffen!;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider