magnul Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg trenger å få slipt opp en reservenøkkel til en gammel Mazda. Nøkkelen er av den enkle sorten som burde la seg slipe opp. Spurte på Jernia, men de hadde ikke emner. Noen som vet om noen steder som sliper opp enkle bilnøkler (fortrinnsvis i Bærum eller Halden), eller må man betale blodpris hos merkeforhandleren? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg trenger å få slipt opp en reservenøkkel til en gammel Mazda. Nøkkelen er av den enkle sorten som burde la seg slipe opp. Spurte på Jernia, men de hadde ikke emner. Noen som vet om noen steder som sliper opp enkle bilnøkler (fortrinnsvis i Bærum eller Halden), eller må man betale blodpris hos merkeforhandleren? Lokale låsesmeden tok 99,- for en ny nøkkel alà tenningsnøkkel. 49,- for bensinlokknøkkel. :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Da burde det være håp da. Ser nå at "Trygge rom" i Sandvika angivelig gjør jobben. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 I Halden tok jeg nylig en kopi av tenningsnøkkelen til min Eclipse, dette kostet noe rundt 100kr. Slik ser butikken ut, og den er like ved bybrua. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ved vurdering av utseende på hhv butikken i Sandvika og den i Halden, så vil jeg tippe at jeg sparer minst en hundrings på å gjøre det i Halden:) Mindre sannsynlighet for å måtte forholde seg til en ekspeditør med pannebånd også. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Låsgruppen fikser det nok for deg regner jeg med. Har god erfaring med avdelingen i Fredrikstad selv. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Nå gikk jeg tilfeldigvis forbi "Trygge rom" i dag, så da fikset jeg saken. Rundt regnet 50% dyrere i Bærum enn i Halden, men det er jo gammelt nytt at Halden er bedre enn Bærum. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg fikser det mens du venter, er i Oslo da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Han skomakeren/renseren på gamle holmensenteret, rett ovenfor bakeriet til meny tar det for deg.. han er også ganske billig.. Betalte vel 50 kroner sist jeg kopierte opp nøkler hos han.. Anbefalles.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Den tiden hvor jeg hadde Volvo 240(par år siden) fikk jeg slipt opp en ny nøkkel hos Volvo ved å oppgi chassisnummer. Betalte ikke et rødt øre, og fikk den tilsendt fraktfritt i posten. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg har jo fått fikset problemet, men konklusjonen hittil i tråden må jo være at "Trygge rom" har norges dyreste nøkkelfiling ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg