Xtant Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hei skal ha en monoamp. og har kikket litt på denne http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/soundstream_lw1.350/11/vis_prod/61 Er ute etter fin lydkvalitet ,, har 2 stk 10" som tåler 150W rms(hver seg) og det er nok passe vil jeg tro . Noen som har noe å komme med om denne/andre som kan være aktuelle , pris er vesentlig klarer jeg meg under 2500,-er jeg superfornøyd . ( ikke nødvendig å komme med dyrere forslag ) Mvh riccardo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Var en på forumet her som solgte storebroren brukt, SMA.1.700D. Han skulle vel ha 1800,- for en, og da har du plenty av kraft. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvilke suber har du?? og hvor mange spoler, ohm osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtant Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hei igjen,, har 2 stk MTX BG 104 4 ohm singelspole ,,, hjelper det noe da ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg