Rekordpowwa Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Skal hente ut skiltene på bilen min i morgen, har fikset forsikring men mangler og betale omregistrering. Må jeg betale årsavgiften før jeg henter ut skiltene eller kan jeg få regning på d? : ) På forhånd takk ^^:hello: Siter (>----<OPEL MOTORSPORT CLUB>----<) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg henta skilta på bilen min sist fredag, Måtte betale omregistrering og ordne forsikring. Åravgifta skulle dem sende i posten ;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Omreg må du betale til tollvesenet på forhånd og vise kvittering, jeg fikk ikke betalt den på biltilsynet. Årsavgifta forfaller i dag, vet ikke om det forandrer noe. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 noen som vet om man kan dra ned til "skiltfabrikken" i tønsberg og hente skilt selv i stedet for å få de tilsendt? Etter man har betalt det som skal betales på biltilsynet seff. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 noen som vet om man kan dra ned til "skiltfabrikken" i tønsberg og hente skilt selv i stedet for å få de tilsendt? Etter man har betalt det som skal betales på biltilsynet seff. ja ;) her så går det:) bare ordner alt på BT så drar man ned og henter skiltene selv:) ferdig på et kvarter:P men vet ikke åssen det er nå ettersom de må bestilles Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 ja ;)her så går det:) bare ordner alt på BT så drar man ned og henter skiltene selv:) ferdig på et kvarter:P men vet ikke åssen det er nå ettersom de må bestilles var liksom det jeg var litt intressert i å finne ut :) har jo henta på Risløkka i Oslo her i alle år, men fant ut at de hadde slutta og trykke skilt der nå nylig, og gubben på tlf sa at det forgikk i tønsberg og at de kom i posten. Men sånt tar jo lang tid. Vil ha skilt i morgen!! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg